Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoško-psihološka izobrazba budućih sveučilišnih nastavnika (CROSBI ID 555775)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peko, Anđelka Pedagoško-psihološka izobrazba budućih sveučilišnih nastavnika // Jednakost šansi kao rezultat integracije u obrazovanju. Subotica, 2009. str. 64-73

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka

hrvatski

Pedagoško-psihološka izobrazba budućih sveučilišnih nastavnika

Na fakultetima i sveučilišnim odjelima koji školuju buduće nastavnike sveučilišni se nastavnici biraju među studentima koji već imaju i pedagošku naobrazbu, ali na ostalim fakultetima gdje studenti ne stječu i pedagošku naobrazbu, u nastavu ulaze mladi ljudi koji nisu osposobljeni za taj vrlo složen i suptilan posao u kojem se traže znanja iz područja pedagogije, psihologije, didaktike i metodike, a koja oni nemaju gdje steći. Kako su navedena znanja nužna za rad u osnovnoj i srednjoj školi, nelogično je da se vrhunske znanstvene spoznaje na fakultetima prenose bez znanstvenoga aparata koji proces učenja čini djelotvornijim. Kako do sada nije postojala organizirana pedagoška izobrazba sveučilišnih nastavnika nužno je koncepcijski riješiti pitanje pedagoške izobrazbe budućih sveučilišnih profesora.

pedagoška izobrazba; asistenti; sveučilišni nastavnici; cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Training Future University Teachers

nije evidentirano

pedagogical training; teaching assistants; university teachers; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

64-73.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jednakost šansi kao rezultat integracije u obrazovanju

Subotica:

Podaci o skupu

JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU

predavanje

17.09.2009-19.09.2009

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija