Pedagoško-psihološka izobrazba budućih sveučilišnih nastavnika (CROSBI ID 555775)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka
hrvatski
Pedagoško-psihološka izobrazba budućih sveučilišnih nastavnika
Na fakultetima i sveučilišnim odjelima koji školuju buduće nastavnike sveučilišni se nastavnici biraju među studentima koji već imaju i pedagošku naobrazbu, ali na ostalim fakultetima gdje studenti ne stječu i pedagošku naobrazbu, u nastavu ulaze mladi ljudi koji nisu osposobljeni za taj vrlo složen i suptilan posao u kojem se traže znanja iz područja pedagogije, psihologije, didaktike i metodike, a koja oni nemaju gdje steći. Kako su navedena znanja nužna za rad u osnovnoj i srednjoj školi, nelogično je da se vrhunske znanstvene spoznaje na fakultetima prenose bez znanstvenoga aparata koji proces učenja čini djelotvornijim. Kako do sada nije postojala organizirana pedagoška izobrazba sveučilišnih nastavnika nužno je koncepcijski riješiti pitanje pedagoške izobrazbe budućih sveučilišnih profesora.
pedagoška izobrazba; asistenti; sveučilišni nastavnici; cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Training Future University Teachers
nije evidentirano
pedagogical training; teaching assistants; university teachers; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
64-73.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jednakost šansi kao rezultat integracije u obrazovanju
Subotica:
Podaci o skupu
JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU
predavanje
17.09.2009-19.09.2009
Subotica, Srbija