Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III) (CROSBI ID 156011)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III)
Temeljno mjerilo uspješnosti u području zadovoljstva kupaca pokazuje u kojoj su se mjeri kupcima ispunila njihova očekivanja koja su im obećana putem proizvoda, usluge, marke, komuniciranja. To je zrcalo koje odražava sud kupaca i njihovo iskustvo nakon kupnje i upotrebe, a pokazuje stupanj zadovoljstva prema očekivanjima i udio zadovoljstva kupaca prema ukupnom njihovom broju. Takva mjerila zagovaraju se u svim modelima upravljanja kvalitetom koji se temelje na TQM-u i ISO stadndrdima.
mjerilo uspješnosti; zadovoljstvo kupaca; povrat od ulaganja u odnos s kupcem
nije evidentirano
engleski
Satiesfied, loyal and enchanted customers (III)
nije evidentirano
criteria of efficiency; satisfaction of customers; return on relationship
nije evidentirano