Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III) (CROSBI ID 156011)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III) // Suvremena trgovina (Zagreb), 34 (2009), 4; 32-35

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III)

Temeljno mjerilo uspješnosti u području zadovoljstva kupaca pokazuje u kojoj su se mjeri kupcima ispunila njihova očekivanja koja su im obećana putem proizvoda, usluge, marke, komuniciranja. To je zrcalo koje odražava sud kupaca i njihovo iskustvo nakon kupnje i upotrebe, a pokazuje stupanj zadovoljstva prema očekivanjima i udio zadovoljstva kupaca prema ukupnom njihovom broju. Takva mjerila zagovaraju se u svim modelima upravljanja kvalitetom koji se temelje na TQM-u i ISO stadndrdima.

mjerilo uspješnosti; zadovoljstvo kupaca; povrat od ulaganja u odnos s kupcem

nije evidentirano

engleski

Satiesfied, loyal and enchanted customers (III)

nije evidentirano

criteria of efficiency; satisfaction of customers; return on relationship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (4)

2009.

32-35

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija