Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 430599

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III)


Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 4; 32-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 430599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III)
(Satiesfied, loyal and enchanted customers (III))

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34 (2009), 4; 32-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
mjerilo uspješnosti; zadovoljstvo kupaca; povrat od ulaganja u odnos s kupcem
(criteria of efficiency; satisfaction of customers; return on relationship)

Sažetak
Temeljno mjerilo uspješnosti u području zadovoljstva kupaca pokazuje u kojoj su se mjeri kupcima ispunila njihova očekivanja koja su im obećana putem proizvoda, usluge, marke, komuniciranja. To je zrcalo koje odražava sud kupaca i njihovo iskustvo nakon kupnje i upotrebe, a pokazuje stupanj zadovoljstva prema očekivanjima i udio zadovoljstva kupaca prema ukupnom njihovom broju. Takva mjerila zagovaraju se u svim modelima upravljanja kvalitetom koji se temelje na TQM-u i ISO stadndrdima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 4; 32-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlek, Z. (2009) Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III). Suvremena trgovina, 34 (4), 32-35.
@article{article, author = {Pavlek, Z.}, year = {2009}, pages = {32-35}, keywords = {criteria of efficiency, satisfaction of customers, return on relationship}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {34}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Satiesfied, loyal and enchanted customers (III)}, keyword = {criteria of efficiency, satisfaction of customers, return on relationship} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font