Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II) (CROSBI ID 156010)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II)
Oduševljeni je kupac promotor marke i kompanije, besplatni trgovačku putnik, prodavač kojeg ne plaćamo. Učinak oduševljenog "brujanja" promotara oaobito je značajan kada su nam resursi sve manji, kada se ne usudimo ulagati velike sume u klasično oglašavanje i kada smo dnevno izloženi tisućama oglasnih poruka na koje ostajemo ravnodušni. To su postavke eksperimentalnoga, odnosno doživljajnog marketinga koje su postale poluga za uspjeh brzorastućih kompanija.
marka; povrat od investiranja u marketing (ROMI); "brujanje"
nije evidentirano
engleski
Satiefied, loyal and enchanted customers (II)
nije evidentirano
brand; return of marketing investment (ROMI); "buzz"
nije evidentirano