Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 430596

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II)


Pavlek, Zvonimir
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 2-3; 46-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II)
(Satiefied, loyal and enchanted customers (II))

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34 (2009), 2-3; 46-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Marka; povrat od investiranja u marketing (ROMI); "brujanje"
(Brand; return of marketing investment (ROMI); "buzz")

Sažetak
Oduševljeni je kupac promotor marke i kompanije, besplatni trgovačku putnik, prodavač kojeg ne plaćamo. Učinak oduševljenog "brujanja" promotara oaobito je značajan kada su nam resursi sve manji, kada se ne usudimo ulagati velike sume u klasično oglašavanje i kada smo dnevno izloženi tisućama oglasnih poruka na koje ostajemo ravnodušni. To su postavke eksperimentalnoga, odnosno doživljajnog marketinga koje su postale poluga za uspjeh brzorastućih kompanija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zvonimir Pavlek, (104966)