Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II) (CROSBI ID 156010)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II) // Suvremena trgovina (Zagreb), 34 (2009), 2-3; 46-49

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II)

Oduševljeni je kupac promotor marke i kompanije, besplatni trgovačku putnik, prodavač kojeg ne plaćamo. Učinak oduševljenog "brujanja" promotara oaobito je značajan kada su nam resursi sve manji, kada se ne usudimo ulagati velike sume u klasično oglašavanje i kada smo dnevno izloženi tisućama oglasnih poruka na koje ostajemo ravnodušni. To su postavke eksperimentalnoga, odnosno doživljajnog marketinga koje su postale poluga za uspjeh brzorastućih kompanija.

marka; povrat od investiranja u marketing (ROMI); "brujanje"

nije evidentirano

engleski

Satiefied, loyal and enchanted customers (II)

nije evidentirano

brand; return of marketing investment (ROMI); "buzz"

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (2-3)

2009.

46-49

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija