Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Likovno umjetničko djelo kao poticaj likovnog izražavanja učeničkih emocija (CROSBI ID 39848)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Pivac, Dunja ; Ivelja, Branka Likovno umjetničko djelo kao poticaj likovnog izražavanja učeničkih emocija // Djeca i mladež u svijetu umjetnosti / Ivon, Hicela (ur.). Split: Centar Studia mediterranea pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2009. str. 93-106

Podaci o odgovornosti

Pivac, Dunja ; Ivelja, Branka

hrvatski

Likovno umjetničko djelo kao poticaj likovnog izražavanja učeničkih emocija

U prilogu se raspravlja o proširenim mogućnostima korištenja likovno umjetničkih djela u nastavi likovne kulture kao poticajima za likovno izražavanje učeničkih emocija. Iako je upotreba likovno umjetničkog djela u suvremenoj nastavi likovne kulture neupitna, ona se temelji na konkretnom ilustriranju likovnog problema koji će učenici "rješavati" tijekom nastavnog procesa. Pri navedenoj upotrebi likovno umjetničkog djela u nastavi likovne kulture, koja je postala obvezni standard, naglašena je racionalna razina doživljavanja umjetničkog djela, na koju se dominantno utječe obrazovanjem, ali je zanemarena i potisnuta emocionalna razina doživljavanja umjetničke poruke. S obzirom na to da je doživljavanje umjetničkih djela složen fenomen koji uključuje emocionalne i racionalne komponente, potrebno je pronalaziti metodičke pristupe koji će omogućiti učenicima što potpuniji estetski doživljaj odabranog likovnog djela koji se ne iscrpljuje samo u parcijalnom, ilustriranju likovnog problema, nego potiče učenika na empatiju, transferiranje i likovno izražavanje vlastitih emocija, što ima snažnu odgojnu, identifikacijsku, introspekcijsku te potencijalno profilaktičku i terapijsku funkciju.

likovno umjetničko djelo, emocije, učenici, likovno izražavanje

nije evidentirano

engleski

Visual work of art as a stimulus for students' visual expression of emotions

nije evidentirano

visual work of art, emotions, students, visual art expression

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-106.

objavljeno

Podaci o knjizi

Djeca i mladež u svijetu umjetnosti

Ivon, Hicela

Split: Centar Studia mediterranea pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu

2009.

978-953-7395-25-4

Povezanost rada

Pedagogija