Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije (CROSBI ID 474228)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bušelić, Marija ; Križman, Danijela
hrvatski
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije
Republika Hrvatska je spoznala na vlastitom primjeru da su turisti skloni privremeno izbjegavati kao odredište svaku turističku destinaciju, koja ne garantira mir i sigurnost ili se nalazi u blizini nesigurnog okruženja. Naime, u vrijeme ratne agresije na Republiku Hrvatsku kao i za vrijeme Kosovske krize broj turista u Hrvatskoj je znatno smanjen (1991. godine 74,7%, a 1995. godine 28,3% u odnosu na prethodnu godinu, te I-VII 1999. / I-VII 1998. za 33%). S druge strane, turisti koji su posjetili Hrvatsku, ocjenili su osobnu sigurnost kao element turističke ponude s vrlo visokom ocjenom (THOMAS 94 i 97). Zbog tih kontradiktornih stavova i budućih razvojnih trendova u turizmu, potrebno je kontinuirano i agresivnije promovirati Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju. Naime, pored ljepota prirode i krajolika osobna sigurnost turista predstavlja strateški potencijal za konkurentnost turističkog proizvoda Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u uvjetima globalizacije.
Hrvatska; turizam; sigurnost; konkurentnost; promocija
nije evidentirano
engleski
The promotion of personal safety of tourists as a Factor of competitiveness of the croatian tourism under globalization conditions
nije evidentirano
Croatia; tourism; safety; competitiveness; promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
88-97-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji
Rocco, Fedor
Zagreb : Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096