Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije (CROSBI ID 474228)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Bušelić, Marija ; Križman, Danijela Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije // Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb : Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 88-97-x

Podaci o odgovornosti

Bušelić, Marija ; Križman, Danijela

hrvatski

Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije

Republika Hrvatska je spoznala na vlastitom primjeru da su turisti skloni privremeno izbjegavati kao odredište svaku turističku destinaciju, koja ne garantira mir i sigurnost ili se nalazi u blizini nesigurnog okruženja. Naime, u vrijeme ratne agresije na Republiku Hrvatsku kao i za vrijeme Kosovske krize broj turista u Hrvatskoj je znatno smanjen (1991. godine 74,7%, a 1995. godine 28,3% u odnosu na prethodnu godinu, te I-VII 1999. / I-VII 1998. za 33%). S druge strane, turisti koji su posjetili Hrvatsku, ocjenili su osobnu sigurnost kao element turističke ponude s vrlo visokom ocjenom (THOMAS ’94 i ’97). Zbog tih kontradiktornih stavova i budućih razvojnih trendova u turizmu, potrebno je kontinuirano i agresivnije promovirati Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju. Naime, pored ljepota prirode i krajolika osobna sigurnost turista predstavlja strateški potencijal za konkurentnost turističkog proizvoda Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u uvjetima globalizacije.

Hrvatska; turizam; sigurnost; konkurentnost; promocija

nije evidentirano

engleski

The promotion of personal safety of tourists as a Factor of competitiveness of the croatian tourism under globalization conditions

nije evidentirano

Croatia; tourism; safety; competitiveness; promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

88-97-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji

Rocco, Fedor

Zagreb : Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija