Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj (CROSBI ID 555614)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo
hrvatski
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj
U ovom je radu testirana CSI ljestvica koju su razvili Sproles i Kendall (1986) u Hrvatskoj. Izvršena je procjena pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih ljestvica i segmentacija ispitanika s obzirom na njihov stil odlučivanja. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su izračunom Cronbach alfa koeficijenata, primjenom eksplorativne faktorske analize, k-means klaster analize i analize varijance. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Time ovaj rad potvrđuje prethodne teorijske konceptualizacije stilova odlučivanja potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na pouzdanost, valjanost, odgovarajuću dimenzionalnost i primjenjivost CSI mjerne ljestvice u hrvatskom okruženju. Klaster analizom ispitanici su segmentirani u tri homogena segmenta s obzirom na iskazane stilove odlučivanja. U radu se analiziraju implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu.
kupovno ponašanje potrošača; CSI instrument; tipologija stilova odlučivanja; segmentacija potrošača
nije evidentirano
engleski
Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia
nije evidentirano
consumer shopping behaviour; CSI instrument; typology of consumers' decision-making styles; consumer segmentation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
CD-ROM-x.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing as a Factor of Sustainable Development
Mirna Leko Šimić
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
978-953-253-065-0
Podaci o skupu
XXI. Kongres CROMAR-a
predavanje
08.10.2009-10.10.2009
Osijek, Hrvatska