Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet (CROSBI ID 555572)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana
hrvatski
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest utvrditi i vrednovati trenutni imidž gradskih komunalnih poduzeća za promet u gradu Rijeci. Da bi se ostvario cilj istraživanja konstruirana su dva „ face to face“ upitnika. Jednim su autori na uzorku od 210 građana grada Rijeke ispitivali opredjeljujuće čimbenike imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet, a drugim upitnikom je ispitivano prepoznavanje pružatelja komunalnih usluga, ukupno zadovoljstvo načinom na koji komunalno poduzeće pruža svoje usluge, zadovoljstvo pojedinim uslugama i pritužbe na pružene usluge. Istraživanje temeljem drugog anketnog upitnika provedeno je na uzorku od 500 kućanstava, stratificiranom prema gradskim četvrtima i provela ga je agencija Puls. Dobivene spoznaje trebaju poslužiti kao referentna točka za daljnje kontinuirano praćenje imidža, uspješno upravljanje imidžom i odabir adekvatne strategije u redefiniranju ili osnaživanju imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet.
korporativni imidž; gradska komunalna poduzeća
nije evidentirano
engleski
Corporate Image - A Success Factor for Municipal Traffic Utility
nije evidentirano
corporate image; municipal utility comapanies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing kao čimbenik održivog razvitka
Mirna Leko Šimić
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-063-6
Podaci o skupu
XXI. Kongres CROMAR-a
predavanje
08.10.2009-10.10.2009
Osijek, Hrvatska