Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429924

Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet


Pupavac, Drago; Maršanić, Robert; Babić, Mirjana
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 429924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet
(Corporate Image - A Success Factor for Municipal Traffic Utility)

Autori
Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Mirna Leko Šimić - Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009

ISBN
978-953-253-063-6

Skup
XXI. Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 8.-10.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
korporativni imidž; gradska komunalna poduzeća
(corporate image; municipal utility comapanies)

Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest utvrditi i vrednovati trenutni imidž gradskih komunalnih poduzeća za promet u gradu Rijeci. Da bi se ostvario cilj istraživanja konstruirana su dva „ face to face“ upitnika. Jednim su autori na uzorku od 210 građana grada Rijeke ispitivali opredjeljujuće čimbenike imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet, a drugim upitnikom je ispitivano prepoznavanje pružatelja komunalnih usluga, ukupno zadovoljstvo načinom na koji komunalno poduzeće pruža svoje usluge, zadovoljstvo pojedinim uslugama i pritužbe na pružene usluge. Istraživanje temeljem drugog anketnog upitnika provedeno je na uzorku od 500 kućanstava, stratificiranom prema gradskim četvrtima i provela ga je agencija Puls. Dobivene spoznaje trebaju poslužiti kao referentna točka za daljnje kontinuirano praćenje imidža, uspješno upravljanje imidžom i odabir adekvatne strategije u redefiniranju ili osnaživanju imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Marčelo Dujanić, )

Ustanove
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Drago Pupavac (autor)

Avatar Url Robert Maršanić (autor)

Avatar Url Mirjana Babić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Pupavac, Drago; Maršanić, Robert; Babić, Mirjana
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pupavac, D., Maršanić, R. & Babić, M. (2009) Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet. U: Mirna Leko Šimić (ur.)Marketing kao čimbenik održivog razvitka.
@article{article, year = {2009}, keywords = {corporate image, municipal utility comapanies}, isbn = {978-953-253-063-6}, title = {Corporate Image - A Success Factor for Municipal Traffic Utility}, keyword = {corporate image, municipal utility comapanies}, publisher = {Ekonomski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }