Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet (CROSBI ID 555572)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Mirna Leko Šimić (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009

Podaci o odgovornosti

Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana

hrvatski

Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet

Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest utvrditi i vrednovati trenutni imidž gradskih komunalnih poduzeća za promet u gradu Rijeci. Da bi se ostvario cilj istraživanja konstruirana su dva „ face to face“ upitnika. Jednim su autori na uzorku od 210 građana grada Rijeke ispitivali opredjeljujuće čimbenike imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet, a drugim upitnikom je ispitivano prepoznavanje pružatelja komunalnih usluga, ukupno zadovoljstvo načinom na koji komunalno poduzeće pruža svoje usluge, zadovoljstvo pojedinim uslugama i pritužbe na pružene usluge. Istraživanje temeljem drugog anketnog upitnika provedeno je na uzorku od 500 kućanstava, stratificiranom prema gradskim četvrtima i provela ga je agencija Puls. Dobivene spoznaje trebaju poslužiti kao referentna točka za daljnje kontinuirano praćenje imidža, uspješno upravljanje imidžom i odabir adekvatne strategije u redefiniranju ili osnaživanju imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet.

korporativni imidž; gradska komunalna poduzeća

nije evidentirano

engleski

Corporate Image - A Success Factor for Municipal Traffic Utility

nije evidentirano

corporate image; municipal utility comapanies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing kao čimbenik održivog razvitka

Mirna Leko Šimić

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-063-6

Podaci o skupu

XXI. Kongres CROMAR-a

predavanje

08.10.2009-10.10.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija