Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429313

Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke


Vranić, Franko
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
(Croatian brand development consistency)

Autori
Vranić, Franko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
05.10.

Godina
2009

Stranica
67

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Konzistentnost; izgradnja; Hrvatska; marka
(Croatia; brand development; consistency)

Sažetak
Objekt istraživanja ovog rada čine elementi koji stvaraju nacionalnu marku, odnosno državu kao marku, načini na koje treba djelovati na te elemente s ciljem stvaranja države kao marke te načini na koji oni utječu na izgradnju države kao marke. Od spomenutih elemenata posebno su istraženi turizam i ljudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka