Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429309

Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije


Šarkanj, Ivana
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije
(Marketing approach in tourism development of county Bjelovarsko- bilogarska)

Autori
Šarkanj, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09.

Godina
2009

Stranica
52

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketinški pristup; razvoj turizma; Bjelovarsko- bilogorska županija
(Marketing approach; tourism development; county Bjelovarsko- bilogarska)

Sažetak
Cilj ovog rada je definirati ulogu marketinga u turizmu, turističku ponudu i potražnju, strukturu i segmentaciju turističkog tržišta, te pozicioniranje proizvoda. Na osnovi toga, unapređenje postojeće turističke ponude Županije i razvitak novih proizvoda, porast prepoznatljivosti svojih turističkih proizvoda te stvaranje dugoročno održivih tržišnih i institucionalnih preduvjeta za kontinuirano povećanje razine kao blagostanja, tako i uvjeta života i rada cjelokupnog stanovništva Županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka