Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije (CROSBI ID 355659)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šarkanj, Ivana
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije
Cilj ovog rada je definirati ulogu marketinga u turizmu, turističku ponudu i potražnju, strukturu i segmentaciju turističkog tržišta, te pozicioniranje proizvoda. Na osnovi toga, unapređenje postojeće turističke ponude Županije i razvitak novih proizvoda, porast prepoznatljivosti svojih turističkih proizvoda te stvaranje dugoročno održivih tržišnih i institucionalnih preduvjeta za kontinuirano povećanje razine kao blagostanja, tako i uvjeta života i rada cjelokupnog stanovništva Županije.
Marketinški pristup; razvoj turizma; Bjelovarsko- bilogorska županija
nije evidentirano
engleski
Marketing approach in tourism development of county Bjelovarsko- bilogarska
nije evidentirano
Marketing approach; tourism development; county Bjelovarsko- bilogarska
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
22.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka