Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije (CROSBI ID 355659)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šarkanj, Ivana Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Šarkanj, Ivana

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije

Cilj ovog rada je definirati ulogu marketinga u turizmu, turističku ponudu i potražnju, strukturu i segmentaciju turističkog tržišta, te pozicioniranje proizvoda. Na osnovi toga, unapređenje postojeće turističke ponude Županije i razvitak novih proizvoda, porast prepoznatljivosti svojih turističkih proizvoda te stvaranje dugoročno održivih tržišnih i institucionalnih preduvjeta za kontinuirano povećanje razine kao blagostanja, tako i uvjeta života i rada cjelokupnog stanovništva Županije.

Marketinški pristup; razvoj turizma; Bjelovarsko- bilogorska županija

nije evidentirano

engleski

Marketing approach in tourism development of county Bjelovarsko- bilogarska

nije evidentirano

Marketing approach; tourism development; county Bjelovarsko- bilogarska

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

22.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija