Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429303

Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića


Pavić, Romana
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića
(Consumer behaviour in non-alcoholic, fizzy drinks purchase)

Autori
Pavić, Romana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09.

Godina
2009

Stranica
77

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Ponašanje potrošača; bezalkoholna; gazirana pića; kupnja
(Consumer behaviour; non-alcoholic; fizzy drinks; purchase)

Sažetak
Ciljevi ovog rada su dokazati utjecaj čimbenika na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluka o kupnji proizvoda ili usluga. Na temelju prikupljenih i analiziranih podataka postavljena je radna hipoteza: na temelju svih relevantnih podataka o ponašanju potrošača i provedenog istraživanja moguće je dokazati da na ponašanje potrošača utječu različiti čimbenici koji određuju njihovu kupovinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka