Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića (CROSBI ID 355658)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavić, Romana
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića
Ciljevi ovog rada su dokazati utjecaj čimbenika na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluka o kupnji proizvoda ili usluga. Na temelju prikupljenih i analiziranih podataka postavljena je radna hipoteza: na temelju svih relevantnih podataka o ponašanju potrošača i provedenog istraživanja moguće je dokazati da na ponašanje potrošača utječu različiti čimbenici koji određuju njihovu kupovinu.
Ponašanje potrošača; bezalkoholna; gazirana pića; kupnja
nije evidentirano
engleski
Consumer behaviour in non-alcoholic, fizzy drinks purchase
nije evidentirano
Consumer behaviour; non-alcoholic; fizzy drinks; purchase
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
22.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka