Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina (CROSBI ID 355653)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Sertić, Marija Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Sertić, Marija

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina

Cilj rada je ukazati na važnost neprofitnog sektora za društvo, kao i važnost marketinga za neprofitne organizacije. Predmet istraživanja je Zaklada Ana Rukavina čija se važnost za sve građane Republike Hrvatske želi pokazati u ovom radu. Također, cilj je ispitati da li je javnost upoznata s marketinškim aktivnostima zaklade Ana Rukavina.

marketinški pristup; Zaklada Ana Rukavina

nije evidentirano

engleski

Marketing approach in Ana Rukavina foundation

nije evidentirano

marketing approach; Ana Rukavina foundation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

02.10.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija