izvor podataka: crosbi
!
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina (CROSBI ID 355653)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Sertić, Marija
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009
Podaci o odgovornosti
Sertić, Marija
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina
Cilj rada je ukazati na važnost neprofitnog sektora za društvo, kao i važnost marketinga za neprofitne organizacije. Predmet istraživanja je Zaklada Ana Rukavina čija se važnost za sve građane Republike Hrvatske želi pokazati u ovom radu. Također, cilj je ispitati da li je javnost upoznata s marketinškim aktivnostima zaklade Ana Rukavina.
marketinški pristup; Zaklada Ana Rukavina
nije evidentirano
engleski
Marketing approach in Ana Rukavina foundation
nije evidentirano
marketing approach; Ana Rukavina foundation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
02.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove