Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429292

Ambalaža kao "nijemi prodavač"


Čulina, Natalija
Ambalaža kao "nijemi prodavač" 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Ambalaža kao "nijemi prodavač"
(Packaging as a "mute seller")

Autori
Čulina, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
10.07.

Godina
2009

Stranica
31

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Ambalaža; nijemi prodavač
(Packaging; mute dealer)

Sažetak
Svrha ovog završnog rada je ukazati na važnost ambalaže kroz njezin povijesni razvoj, njezine funkcije i istraživanje tržišta. Iz svrhe rada izvedena je i hipoteza koja se istražuje u radu. Postavljena hipoteza glasi: ambalaža sa svim svojim karakteristikama i funkcijama utječe na percepciju kupaca i u skladu s tim na prodaju proizvoda te je iz tog razloga veoma važna odrednica svakog proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka