IDENTITET PODUZEĆA U PRERADI DRVA I PROIZVODNJI NAMJEŠTAJA REPUBLIKE HRVATSKE (CROSBI ID 155800)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bičanić, Kristina ; Jelačić, Denis ; Gašparić, Vanja ; Carev-Laškarin, Vesna ; Kocbek-Nižetić, Miljana
hrvatski
IDENTITET PODUZEĆA U PRERADI DRVA I PROIZVODNJI NAMJEŠTAJA REPUBLIKE HRVATSKE
Identitet poduzeća mnogi su autori definirali na različite načine i njegove jedinstvene definicije nema, ali to su svakako povijest, okruženje, dosadašnji razvoj i prepoznatljivost poduzeća. U ovom radu istraživali smo poimanje identiteta poduzeća unutar poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika, koji je sadržavao opće informacije o poduzeću i deset pitanja vezanih za poimanje identiteta poduzeća. Anketirano je 210 poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja, od kojih je na anketu odgovorilo njih 43 (20, 47 %), a u razmatranje je uzeto njih 35 (16, 67 %). Dobiveni su podaci statistički analizirani i uspoređeni primjenom χ 2-testa. Rezultati pokazuju da se definiranje pojma identiteta poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja u nas najčešće poistovjećuje s vizualnom prezentacijom poduzeća, njegovim imidžem te prepoznatljivošću i različitošću na tržištu. Istodobno, najveći broj ispitanika smatra da identitet poduzeća u najvećoj mjeri čine dizajn poduzeća, vanjska komunikacija poduzeća i njegova filozofija.
identitet poduzeća; prerada drva i proizvodnja namještaja; poimanje identiteta poduzeća
nije evidentirano
engleski
Corporate identity in wood processing and furniture manufacturing in the Republic of Croatia
nije evidentirano
corporate identity; wood processing and furniture manufacturing; perception of corporate identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60 (3/09)
2009.
145-153
objavljeno
0012-6772