Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing Paradigm Shift: Worldview and Servant Marketing Model (CROSBI ID 555141)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Hitrec, Miodrag ; Glavaš, Dražen Marketing Paradigm Shift: Worldview and Servant Marketing Model // Enterprise in Transition / The Faculty of Economics, Split (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 380-382

Podaci o odgovornosti

Hitrec, Miodrag ; Glavaš, Dražen

engleski

Marketing Paradigm Shift: Worldview and Servant Marketing Model

The mutual relationship of marketing and its environment my be looked at by merely noticing what is visible. Yet, it is possible to look more deeply, examining its foundations by trying to understand how the worldview influences marketing. This is our intention in this paper.

Marketing Paradigm Shift; Servant Marketing Model; Worldview; Value System and Ethics; Love

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

380-382.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Enterprise in Transition

The Faculty of Economics, Split

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

953-6024-49-7

Podaci o skupu

Fifth International Conference on Enterprise in Transition

predavanje

22.05.2003-24.05.2003

Tučepi, Hrvatska; Split, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti