Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 427733

Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini


Trošt, Lara
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini
(Usage of psychology in marketing - commerce surroundings)

Autori
Trošt, Lara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
17.09.

Godina
2009

Stranica
29

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Primjena psihologije u marketingu; okruženje u trgovini
(Usage of psychology in marketing; commerce surroundings)

Sažetak
Glavni cilj ovog rada je dokazati povezanost psihologije i marketinga. Ostali ciljevi rada su objasniti osnove marketinga i psihologije, ponašanje potrošača, objasniti koje su to vanjske i unutarnje odrednice potrošačkog ponašanja. U zadnjem dijelu je prikazan utjecaj okruženja u trgovini na ponašanje potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka