Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini (CROSBI ID 355490)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Trošt, Lara Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Trošt, Lara

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini

Glavni cilj ovog rada je dokazati povezanost psihologije i marketinga. Ostali ciljevi rada su objasniti osnove marketinga i psihologije, ponašanje potrošača, objasniti koje su to vanjske i unutarnje odrednice potrošačkog ponašanja. U zadnjem dijelu je prikazan utjecaj okruženja u trgovini na ponašanje potrošača.

Primjena psihologije u marketingu; okruženje u trgovini

nije evidentirano

engleski

Usage of psychology in marketing - commerce surroundings

nije evidentirano

Usage of psychology in marketing; commerce surroundings

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

17.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija