Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini (CROSBI ID 355490)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Trošt, Lara
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini
Glavni cilj ovog rada je dokazati povezanost psihologije i marketinga. Ostali ciljevi rada su objasniti osnove marketinga i psihologije, ponašanje potrošača, objasniti koje su to vanjske i unutarnje odrednice potrošačkog ponašanja. U zadnjem dijelu je prikazan utjecaj okruženja u trgovini na ponašanje potrošača.
Primjena psihologije u marketingu; okruženje u trgovini
nije evidentirano
engleski
Usage of psychology in marketing - commerce surroundings
nije evidentirano
Usage of psychology in marketing; commerce surroundings
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
17.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka