Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište (CROSBI ID 355489)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Hafner, Matija Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Hafner, Matija

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište

Cilj je ovog rada, na primjeru Xango soka ukazati na važnost kvalitetnog istraživanja tržišta i analiziranja čimbenika poput marketing okruženja, konkurencije, navika potrošača, kulture potrošača, političko-pravnih i socijalnih karakteristika kako bi se mogla stvoriti jasna marketing strategija uvođenja proizvoda na tržište.

Marketinška strategija uvođenja; XanGo sok; hrvatsko tržište

nije evidentirano

engleski

Marketing strategy of Xango juice implementation in Croatia

nije evidentirano

Marketing strategy; Xango juice; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

17.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija