Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište (CROSBI ID 355489)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Hafner, Matija
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Marketinška strategija uvođenja XanGo soka na hrvatsko tržište
Cilj je ovog rada, na primjeru Xango soka ukazati na važnost kvalitetnog istraživanja tržišta i analiziranja čimbenika poput marketing okruženja, konkurencije, navika potrošača, kulture potrošača, političko-pravnih i socijalnih karakteristika kako bi se mogla stvoriti jasna marketing strategija uvođenja proizvoda na tržište.
Marketinška strategija uvođenja; XanGo sok; hrvatsko tržište
nije evidentirano
engleski
Marketing strategy of Xango juice implementation in Croatia
nije evidentirano
Marketing strategy; Xango juice; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
17.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka