Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost odnosa djece i roditelja s nasilničkim ponašanjem djece školske dobi u odnosu na emocionalnost djeteta (CROSBI ID 355415)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radoš, Marina Povezanost odnosa djece i roditelja s nasilničkim ponašanjem djece školske dobi u odnosu na emocionalnost djeteta / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2009

Podaci o odgovornosti

Radoš, Marina

Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

Povezanost odnosa djece i roditelja s nasilničkim ponašanjem djece školske dobi u odnosu na emocionalnost djeteta

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati povezanost roditeljskog prihvaćanja i odbijanja te emocionalnosti djeteta s nasiljem među djecom. Istraživanje je provedeno na učenicima petih i šestih razreda Osnovne škole „ Žuti Brijeg“ u Zagrebu, s ukupno 185 učenika na kojima je primijenjen Upitnik školskog nasilja (UŠN), Skala kvalitete obiteljskih interakcija (KOBI) i Upitnik emocionalnosti, aktiviteta i društvenosti za djecu (EAS junior). Prema rezultatu na EAS subskali djeca su podijeljena na skupine više i niže emocionalnosti. Utvrđeno je kako se ove skupine značajno razlikuju, i to tako da emotivnija djeca doživljavaju i čine više nasilja, te se doživljavaju odbačenijima od strane majke i oca dok se niže emocionalna djeca doživljavaju prihvaćenjima od svojih očeva. Kod djece višeg stupnja emocionalnosti je utvrđeno kako je više roditeljsko odbacivanje, kao i niže prihvaćanje povezano s većom količinom doživljenog nasilja, dok je kod skupine djece s nižim stupnjem emocionalnosti veće percipirano odbacivanje i manje prihvaćanje povezano s većom količinom počinjenog nasilja.

nasilje među djecom; roditeljsko prihvaćanje i odbijanje; emocionalnost djeteta

nije evidentirano

engleski

The influence of parent-child relationship on bullying among children in the relation to the childs level of emotionality

nije evidentirano

bullying; parental acceptance and rejection; child’ s level of emotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

16.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija