Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 425990

Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije


Alkier Radnić, Romina; Stipanović, Christian
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2009. str. 287-342


Naslov
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije
(Marketing Strategies in the Achievement of Tourism Destination Competitiveness)

Autori
Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić Milena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Grad
Opatija

Godina
2009

Raspon stranica
287-342

ISBN
978-953-6198-71-9

Ključne riječi
Marketing strategije, konkurentnost, Kvarner
(Marketing strategies, competitiveness, Kvarner)

Sažetak
Profiliranje marketing strategije destinacije javlja se kao potreba i kvalitativan odgovor na promjene na turbulentnom turističkom tržištu, na putu ostvarivanja konkurentskih prednosti i repozicioniranja turističke destinacije u svijesti potencijalnih turista. Obrazlaže se teorijski pristup, elaboriraju se izvori, razine i rezultati konkurentske prednosti općenito i na primjeru destinacije Kvarner. U poglavlju je teorijski koncept marketinga prikazan na modelu marketing strategije turističke destinacije Kvarner.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA