Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije (CROSBI ID 39723)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian
hrvatski
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije
Profiliranje marketing strategije destinacije javlja se kao potreba i kvalitativan odgovor na promjene na turbulentnom turističkom tržištu, na putu ostvarivanja konkurentskih prednosti i repozicioniranja turističke destinacije u svijesti potencijalnih turista. Obrazlaže se teorijski pristup, elaboriraju se izvori, razine i rezultati konkurentske prednosti općenito i na primjeru destinacije Kvarner. U poglavlju je teorijski koncept marketinga prikazan na modelu marketing strategije turističke destinacije Kvarner.
marketing strategije, konkurentnost, Kvarner
nije evidentirano
engleski
Marketing Strategies in the Achievement of Tourism Destination Competitiveness
nije evidentirano
marketing strategies, competitiveness, Kvarner
nije evidentirano
Podaci o prilogu
287-342.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Blažević, Branko ; Peršić Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2009.
978-953-6198-71-9