Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije (CROSBI ID 39723)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 287-342

Podaci o odgovornosti

Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian

hrvatski

Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije

Profiliranje marketing strategije destinacije javlja se kao potreba i kvalitativan odgovor na promjene na turbulentnom turističkom tržištu, na putu ostvarivanja konkurentskih prednosti i repozicioniranja turističke destinacije u svijesti potencijalnih turista. Obrazlaže se teorijski pristup, elaboriraju se izvori, razine i rezultati konkurentske prednosti općenito i na primjeru destinacije Kvarner. U poglavlju je teorijski koncept marketinga prikazan na modelu marketing strategije turističke destinacije Kvarner.

marketing strategije, konkurentnost, Kvarner

nije evidentirano

engleski

Marketing Strategies in the Achievement of Tourism Destination Competitiveness

nije evidentirano

marketing strategies, competitiveness, Kvarner

nije evidentirano

Podaci o prilogu

287-342.

objavljeno

Podaci o knjizi

Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Blažević, Branko ; Peršić Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2009.

978-953-6198-71-9

Povezanost rada

nije evidentirano