Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poučavanje i spoznavanje u Parmenidovu spjevu O prirodi (CROSBI ID 155103)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Hudoletnjak Grgić, Maja Poučavanje i spoznavanje u Parmenidovu spjevu O prirodi // Metodički ogledi, 5 (1994), 2; 9-19

Podaci o odgovornosti

Hudoletnjak Grgić, Maja

hrvatski

Poučavanje i spoznavanje u Parmenidovu spjevu O prirodi

Sa središnjom ulogom boginje koja u Parmenidovu spjevu izlaže njegovo učenje, ali ne kao posjednica božanskoga znanja nego kao učiteljica onoga što se o zbiljnosti može znati, u spjev su uvedeni mnogi pedagoški motivi. Autorica u ovome tekstu nastoji odrediti one filozofske pretpostavke na temelju kojih su ti motivi artikulirani. Pokazuje kako je prostor za poučavanje Parmenid otvorio napredovavši u svojemu izlaganju o zbiljnosti od intuitivnog spoznavanja koje postulira isključivanje svakoga nebića do posrednoga izvođenja u kojemu se na putu istraživanja postupkom takva isključivanja dokazuje narav zbiljnosti.

Parmenid; zbiljnost; poučavanje; spoznavanje

nije evidentirano

engleski

Teaching and knowledge in Parmenides's poem On Nature

nije evidentirano

Parmenides; reality; teaching; knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (2)

1994.

9-19

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Filozofija