Turizam kao nacionalni strateški proizvod (CROSBI ID 474057)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Blažević, Branko
hrvatski
Turizam kao nacionalni strateški proizvod
Vanjska i unutarnja ravnoteža hrvatskog gospodarstva svoj opći izraz imaju u ukupnoj neravnoteži i konačno u velikoj financijskoj nestabilnosti društva. Autor se bavi problemom ove neravnoteže i traženjem odgovora na pitanje kako iz nje izaći. Odgovor je usmjeren u promjenu ciljeva makroekonomske politike prema formiranju dugoročno promjenjene i nove agregatne ponude i mijenjanju postojeće strukture i veličine agregatne potražnje.
turizam; nacionalni strateški proizvod; turistička potrošnja
nije evidentirano
engleski
Tourism as a national strategic product
nije evidentirano
tourism; national strategic product; tourist consumption
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-111-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Economics and Ecology in Function of Tourism Development
Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
2nd international scientific conference economics and ecology in function of tourism development
predavanje
19.11.1999-19.11.1999
Opatija, Hrvatska