Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 423853

Školovanje arhivista, knjižničara i muzeologa: pogled iz perspektive akademske ustanove


Aparac-Jelušić, Tatjana; Faletar Tanacković, Sanjica; Jelušić, Srećko
Školovanje arhivista, knjižničara i muzeologa: pogled iz perspektive akademske ustanove // Radovi s 41. savjetovanja Arhivska služba na pragu pristupa Europskoj Uniji / Kovačec, Deana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko arhivističko društvo, 2007. str. 147-154 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


Naslov
Školovanje arhivista, knjižničara i muzeologa: pogled iz perspektive akademske ustanove
(Education of archivists, librarians and curators : a view from academic institution)

Autori
Aparac-Jelušić, Tatjana ; Faletar Tanacković, Sanjica ; Jelušić, Srećko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Radovi s 41. savjetovanja Arhivska služba na pragu pristupa Europskoj Uniji / Kovačec, Deana - Zagreb : Hrvatsko arhivističko društvo, 2007, 147-154

Skup
Godišnja skupština Hrvatskog arhivističkog društva u sklopu Okruglog stola: Cjeloživotno obrazovanje arhivskih stručnjaka

Mjesto i datum
Karlovac, Hrvatska, 19. 10. 2006

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Arhivisti; knjižničari; kustosi; obrazovanje
(Archivists; librarians; curators; education)

Sažetak
U ovome članku riječ je o strukturalnim i organizacijskim promjenama vezanima uz procese prilagodbe visokoškolskog obrazovnog sustava slijedom preporuka Bolonjske deklaracije odnosno nastojanja da se hrvatski visokoškolski prostor preoblikuje kako bi mogao odgovarati na potrebe današnjega društva. Nastoji se ukazati na nekoliko mogućih pristupa i dilema vezano uz ponudu programa u polju informacijskih znanosti. U radu se također nastoji ukazati na to da stručnjaci u polju informacijskih znanosti dogovaraju jezgrene predmete kao temelj na koji se nadograđuju raznoliki izborni moduli, ali da se oko jezgrenih predmeta neprestano vode rasprave i teško postiže konsenzus, osobito vezano uz sve izrazitiju potrebu za polivalentnim stručnjacima kompetencije kojih se mogu i trebaju nesmetano nadograđivati programima cjeloživotnog obrazovanja Cilj je rada ukazati na uporišne točke promjena, potrebu usuglašavanja oko jezgrenih predmeta u polju informacijskih znanosti, moguće načine izvedbe programa, važnost sustavne suradnje među obrazovnim ustanovama i profesionalnim zajednicama te prikazati programe studija na Sveučilištima u Osijeku i Zadru kojima se postupno nastoje stvoriti osnove za akademsku izobrazbu informatologa – profila stručnjaka koji bi se, nakon tri godine studija, mogli nositi s manje složenim stručnim poslovima u ustanovama pamćenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-2691220-1018 - Hrvatska pisana baština: teorijske tehnološke pretpostavke organizacije i zaštit (Tatjana Aparac-Jelušić, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru