Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 423397

Interno poduzetništvo – izlazna strategija


Rupčić, Nataša
Interno poduzetništvo – izlazna strategija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 56/57; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Interno poduzetništvo – izlazna strategija
(Internal entrepreneurship - exit strategy)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5 (2009), 56/57; 46-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Internno poduzetništvo; strategija; motivacija
(Internal entrepreneurship; strategy; motivation)

Sažetak
Ključ rješenja suvremenih gospodarskih problema nalazi se u jačanju procesa stvaranja nove dodane vrijednosti, odnosno jačanje realnoga sektora. Stvaranje nove vrijednosti može se postići samo kroz intenziviranje i podupiranje poduzetničkih procesa i poduhvata, odnosno kroz inoviranje. Poduzetništvo se ne odnosi samo na mala poduzeća, odnosno osnivanje novih poduzeća ; ono je značajno i za velika poduzeća. Štoviše, upravo tzv. interno poduzetništvo predstavlja odlučujući čimbenik za dugoročni opstanak i razvoj svih pa tako i velikih poduzeća. Pojam internoga poduzetništva odnosi se na razvoj novih poduhvata u postojećim organizacijama. Pritom je posebice važno jačati značajke poduzetničkoga ponašanja pojedinaca, odnosno zaposlenika. To je dakle proces kojim pojedinci u nekoj organizaciji koriste postojeće prilike kako bi stvorili nešto novo ili razvili novu metodu rada koja odstupa od postojeće poslovne prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)