Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH (CROSBI ID 154785)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Mateljan, Vladimir ; Širanović, Željko ; Šimović, Vladimir PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH // Informatologia (Zagreb), 42 (2009), 1; 38-44. doi: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_broj=2946

Podaci o odgovornosti

Mateljan, Vladimir ; Širanović, Željko ; Šimović, Vladimir

hrvatski

PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH

Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u nekoliko etapa (npr. uvod, obrada, vrednovanje). Edukativni multimedijski sadržaj, bez obzira o kojoj etapi nastavne jedinice se radi, trebalo bi oblikovati prema određenim pravilima, sukladno suvremenoj teoriji kognitivnog opterećenja. Nastavnici i ostali koji sudjeluje u izradi složenih multimedijskih web sadržaja, trebali bi poznavati ta pravila, s ciljem izrade što efikasnijeg i kvalitetnijeg multimedijskog sadržaja. U radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja u web okruženju, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH.

obrazovanje; komunikacija; web-tehnologije; multimedija

nije evidentirano

engleski

THE RECOMMENDATION OF MODEL FOR DESIGN MULTIMEDIA WEB EDUCATION CONTENT ACCORDING TO THE PEDAGOGICAL PRACTICE IN THE REPUBLIC OF CROATIA

nije evidentirano

education; comunication; web-technology; multimedia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (1)

2009.

38-44

objavljeno

1330-0067

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_broj=2946

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost