Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing posebnih priloga dnevnih novina (CROSBI ID 355059)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Žagar, Andrea Marketing posebnih priloga dnevnih novina / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Žagar, Andrea

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing posebnih priloga dnevnih novina

Rad analizirala posebne priloge te postavlja primjenjiv i realan model implementacije priloga u dnevno novinsko izdanje. Također provodi sustavno i objektivno istraživanje te prikazuje multiplikativan učinak plasmana posebnih priloga na povećanje uspješnosti dnevnih novina.

marketing; dnevne novine; posebni prilozi

nije evidentirano

engleski

Marketing of daily newspapers special addendums

nije evidentirano

marketing; daily newspapers; special addendums

nije evidentirano

Podaci o izdanju

112

13.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija