Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 355053)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gregorović, Vedrana Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Gregorović, Vedrana

Grbac, Bruno

hrvatski

Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda

Marka je postala sastavni dio svekolikog čovjekovog djelovanja - ekonomskog, društvenog i kulturnog. Za proizvođače, marka predstavlja oblik komunikacije s potrošačima. Rad istražuje odnos hrvatskih i stranih marki, odnosno, ispituje koje od njih potrošači više preferiraju te se zaključuje kako potrošači ostaju vjerni domaćim, hrvatskim markama.

marka; prehrambeni proizvodi; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Brand influence on selection of Croatian foodstuff

nije evidentirano

brand; foodstuff; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

99

15.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija