izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 355053)
Ocjenski rad | diplomski rad
Gregorović, Vedrana
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009
Podaci o odgovornosti
Gregorović, Vedrana
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj marke na odabir hrvatskih prehrambenih proizvoda
Marka je postala sastavni dio svekolikog čovjekovog djelovanja - ekonomskog, društvenog i kulturnog. Za proizvođače, marka predstavlja oblik komunikacije s potrošačima. Rad istražuje odnos hrvatskih i stranih marki, odnosno, ispituje koje od njih potrošači više preferiraju te se zaključuje kako potrošači ostaju vjerni domaćim, hrvatskim markama.
marka; prehrambeni proizvodi; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Brand influence on selection of Croatian foodstuff
nije evidentirano
brand; foodstuff; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
99
15.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove