Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi i akademske kompetencije učitelja razredne nastave unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura (CROSBI ID 354966)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Pašalić, Katarina Stavovi i akademske kompetencije učitelja razredne nastave unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura / Prskalo, Ivan (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Pašalić, Katarina

Prskalo, Ivan

hrvatski

Stavovi i akademske kompetencije učitelja razredne nastave unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura

Za istraživanje s ciljem utvrđivanja stavova, akademskih kompetencija i razlika u stavovima i akademskim kompetencijama učitelja razredne nastave unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura s obzirom na regionalnu pripadnost, urbanost sredine, stručnu spremu i duljinu radnog iskustva ispitanika konstruiran je anketni list. Kroz 37 anketnih čestica utvrđivani su stavovi učitelja, ispitivanje samoprocjene akademskih kompetencija provedeno je kroz 5 anketnih čestica, a procjena akademskih kompetencija kroz 10 zadataka objektivnog tipa. Anketnim listom ispitano je cca 10% učitelja razredne nastave Grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske i Osječko-baranjske županije (N=392). Utvrđeno je najviše razlika u stavovima podskupina definiranih duljinom radnog iskustva i regionalnom pripadnošću, dok nisu utvrđene razlike u stavovima podskupina definiranih urbanošću sredine. Učitelji svoje akademske kompetencije procjenjuju vrlo dobrima, osim kada je riječ o učenicima s poteškoćama i nadarenim učenicima. Zabrinjavajući rezultati zabilježeni su na procjeni kineziološke i kineziološko-metodičke kompetencije. 0, 5% učitelja uspješno je riješilo 70% zadataka, a to su najbolji zabilježeni rezultati. Samo je 3, 4% učitelja postiglo natpolovičan rezultat. Utvrđena je statistički značajna razlika u rezultatima podskupina učitelja definiranih duljinom radnog iskustva i regionalnom pripadnošću, pri čemu treba izdvojiti učitelje Osječko-baranjske županije s prosječno najboljim rezultatima. Rezultati upućuju na zaključak kako su akademske kompetencije učitelja razredne nastave u prostoru supstratne znanosti kineziologije i njene primijenjene discipline kineziološke metodike na niskoj razini. Kako bi se osiguralo stručno vođenje odgojno-obrazovnog nastavnog procesa unutar nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura, neophodno je, uz podizanje razine temeljne edukacije za rad u tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području, posvetiti pažnju provođenju kontinuiranog stručnog usavršavanja učitelja razredne nastave.

osnovna škola; tjelesna i zdravstvena kultura; stavovi učitelja razredne nastave; samoprocijenjene i procijenjene akademske kompetencije

nije evidentirano

engleski

Attitudes and estimated academic competencies of primary school teachers in physical education

nije evidentirano

primary school; physical and health education; primary school teachers´ attitudes; self-assessment and estimated academic competencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

202

14.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija