izvor podataka: crosbi
!
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku (CROSBI ID 354954)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Vladić, Marija
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009
Podaci o odgovornosti
Vladić, Marija
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku
Svrha ovog rada je ukazati na važnost marketinške komunikacije u poduzeću Tisak u oblikovanju imidža poduzeća. Marketinška komunikacija obuhvaća promocijski splet koji se treba promatrati kao investiciju u budućnost poduzečća koja ima jednaku vreijednost ili čak veću, kao bilo koja druga matreijalna investicija.
marketinška komunikacija; oblikovanje imidža; Tisak
nije evidentirano
engleski
Marketing communication purchase on Tisak image development
nije evidentirano
Marketing communication; Tisak; image development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
12.03.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove