Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrirana marketinška komunikacija policije (CROSBI ID 354953)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Rožić, Željka Integrirana marketinška komunikacija policije / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Rožić, Željka

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Integrirana marketinška komunikacija policije

Svrha integralne marketinške komunikacije policije je analizirati njezin učinak na stupanj sigurnosti građana u prometu. Cilj ovog rada je analizirati potencijal kojeg mediji imaju u odašiljanju poruka u javnost, analizirati promocijske aktivnosti policije koje provodi samostalno ili putem medija, posebno na području provođenja preventivnih akcija sa kojima se djeluje na ciljane skupine npr. djecu, pješake, vozače, odnosno na problematiku sigurnosti cestovnog prometa i drugih preventivnih akcija, ali i provođenje represivnih mjera, kao i animiranju javnosti, odnosno građana radi pomoći i suradnje s policijom.

integrirana marketinška komunikacija; policija

nije evidentirano

engleski

Police integrated marketing communication

nije evidentirano

police; integrated marketing communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

12.03.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija