Integrirana marketinška komunikacija policije (CROSBI ID 354953)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Rožić, Željka
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Integrirana marketinška komunikacija policije
Svrha integralne marketinške komunikacije policije je analizirati njezin učinak na stupanj sigurnosti građana u prometu. Cilj ovog rada je analizirati potencijal kojeg mediji imaju u odašiljanju poruka u javnost, analizirati promocijske aktivnosti policije koje provodi samostalno ili putem medija, posebno na području provođenja preventivnih akcija sa kojima se djeluje na ciljane skupine npr. djecu, pješake, vozače, odnosno na problematiku sigurnosti cestovnog prometa i drugih preventivnih akcija, ali i provođenje represivnih mjera, kao i animiranju javnosti, odnosno građana radi pomoći i suradnje s policijom.
integrirana marketinška komunikacija; policija
nije evidentirano
engleski
Police integrated marketing communication
nije evidentirano
police; integrated marketing communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
12.03.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka