Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja (CROSBI ID 354919)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

MIlat, Josip Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja / Petančić, Martin (mentor); Rijeka, . 1974

Podaci o odgovornosti

MIlat, Josip

Petančić, Martin

hrvatski

Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja

Rad je završni izvještaj projekta istraživanja sadržajne strukture prirodoznanstvenog i tehničko-tehnološkog nastavnog područja kao sastavnica nastavnog plana i programa općeg obrazovanja u srednjim školama. Polazeći od suvremenih teorija programiranja obrazovnih sadržaja, u radu se daje teorijska analiza postojećih nastavnih planova i programa te analiza ciljeva i zadataka nastavnih predmeta prirodoslovnog i tehničko-tehnološkog područja različitih tipova srednjih škola u Republici Hrvatskoj i nekoliko europskih zemalja različite razvijenosti. Sistemskim pristupom, na osnovi teorijske analize postojećeg stanja i analize trendova razvoja znanosti i tehnologije, predložena je nova matrica - model za strukturiranje i oblikovanje programskog sistema srednje škole iz područja sadržaja prirodnih znanosti i matematike te tehnike i tehnologije kao općeobrazovnih sadržaja srednjeg obrazovanja.

programiranje sadržaja obrazovanja; nastavni plan i program; srednje obrazovanje; prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; reforma sustava obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Systematic approach to curricula programming of natural sciences, technique and technology in secondary education reform

nije evidentirano

curricula programming; curriculum; secondary education; natural sciences; technique; technology; education system; reform

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

26.04.1974.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija