Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 421884

Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke


Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 1; 69-79 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 421884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke
(Effects of selected elements of cause-related marketing program on brand choice)

Autori
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kurnoga Živadinović, Nataša

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 21 (2009), 1; 69-79

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing općeg dobra; marka koja podupire marketing općeg dobra
(cause-related marketing; cause-related brand)

Sažetak
Marketing općeg dobra uobičajeno se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali porastu marketinga općeg dobra. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 1; 69-79 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Sinčić Ćorić, D. & Kurnoga Živadinović, N. (2009) Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (1), 69-79.
@article{article, year = {2009}, pages = {69-79}, keywords = {marketing op\'{c}eg dobra, marka koja podupire marketing op\'{c}eg dobra}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {21}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Utjecaji odabranih elemenata marketinga op\'{c}eg dobra na odabir marke}, keyword = {marketing op\'{c}eg dobra, marka koja podupire marketing op\'{c}eg dobra} }
@article{article, year = {2009}, pages = {69-79}, keywords = {cause-related marketing, cause-related brand}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {21}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Effects of selected elements of cause-related marketing program on brand choice}, keyword = {cause-related marketing, cause-related brand} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font