Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke (CROSBI ID 154531)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kurnoga Živadinović, Nataša Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 1; 69-79

Podaci o odgovornosti

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kurnoga Živadinović, Nataša

hrvatski

Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke

Marketing općeg dobra uobičajeno se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali porastu marketinga općeg dobra. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.

marketing općeg dobra; marka koja podupire marketing općeg dobra

nije evidentirano

engleski

Effects of selected elements of cause-related marketing program on brand choice

nije evidentirano

cause-related marketing; cause-related brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (1)

2009.

69-79

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija