Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 421650

NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE KAO TEMELJNI ORGANIZACIJSKI OBLIK RADA U ŠKOLI


Vrbanac, Desa; Palijan, Tihomir
NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE KAO TEMELJNI ORGANIZACIJSKI OBLIK RADA U ŠKOLI // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2009. str. 528-535 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE KAO TEMELJNI ORGANIZACIJSKI OBLIK RADA U ŠKOLI
(Physical education as basic organisational form of work in school)

Autori
Vrbanac, Desa ; Palijan, Tihomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2009, 528-535

ISBN
978-953-95082-5-6

Skup
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.-27.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Tjelesna i zdravstvena kultura
(Physical education)

Sažetak
Nova tehnološka otkrića neprestano smanjuju udio čovjeka u radu, a time smanjuju i potrebu za kretanjem. Nude se statičke i sjedeće aktivnosti, bilo u školi ili kod kuće, uz televiziju, računalo i sl. Takav suvremeni način života mladih koji se u većini slučajeva svodi na sjedenje, nameće potrebu za promjenom takvog ponašanja, te je sve potrebnije da Tjelesna i zdravstvena kultura preuzme ulogu održavanja ravnoteže između potrebe za kretanjem i novog načina života. Sadašnji fond nastavnih sati Tjelesne i zdravstvene kulture u srednjim školama ; dva ili jedanput tjedno po 45 minuta, nedovoljno je da bi se razvile navike za vježbanjem ili utjecalo na transformaciju antropološkog statusa učenika. Nameće se potreba uvođenja više sati Tjelesne i zdravstvene kulture u sustav školskog obrazovanja. Tada već počinje razvoj rizičnih čimbenika za pojavu ateroskleroze i povećane tjelesne težine. Redovita tjelesna aktivnost djece i mladih iznimno je važna za njihovo zdravlje, rast i razvoj, te prevenciju razvoja rizičnih čimbenika koji će utjecati na njihovo zdravlje u odrasloj dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Desa Vrbanac, (281673)