Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi (CROSBI ID 553632)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Badrić, Marko ; Barić, Antun ; Kvesić, Mladen Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi // 18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 100-106

Podaci o odgovornosti

Badrić, Marko ; Barić, Antun ; Kvesić, Mladen

hrvatski

Tjelesna i zdravstvena kultura kao moderator integrirane nastave u osnovnoj školi

Integrirana nastava, kao paradigma kvalitetnije i uspješnije nastave, prihvaćena je u novim nastavnim pravcima kao nastava koja je našla primjenu u nastavnim predmetima društveno- jezičnog i prirodoslovno-matematičkog područja. Na osnovi praktičnog djelovanja provedenog u nastavnoj praksi na ovom se primjeru može zaključiti, prije svega na osnovi statističkih pokazatelja, da nastava Tjelesne i zdravstvene kulture može biti moderator integrirane nastave. Aktivnim sudjelovanjem u ovakvom obliku nastave, učenici su upoznali sadržaje koji su povezani s nastavnim predmetima zemljopisa, biologije, prirode, matematike i ekologije. Zbog malog uzorka, generalizacija rezultata ovog istraživanja nije u potpunosti moguća na ukupnu populaciju učenika. Bez obzira na tu činjenicu možemo zaključiti da gotovo 85% učenika prihvaća ovakav oblik integrirane nastave gdje su sadržaji kineziologije nositelji provedbenih aktivnosti. Ovakav oblik nastave treba primjenjivati što češće i sa ostalim kineziološkim sadržajima (vožnja biciklom i sl.). Model koji bi bio primjenjiv je uvođenje športskog dana u novi Nacionalni kurikulum. Športski dan obuhvaćao bi aktivnosti izleta i pohoda, te bio bi obavezan za sve učenike. Provodio bi se u prirodi najmanje 4 puta godišnje i učenici bi kroz njega imali integraciju sa ostalim predmetima.

tjelesna i zdravstvena kultura; integrirana nastava

nije evidentirano

engleski

Physical Education as a moderator of integrated education in primary school

nije evidentirano

physical education; integrated lecture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

100-106.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova

Neljak, Boris

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-95082-5-6

Podaci o skupu

Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (18 ; 2009)

predavanje

23.06.2009-27.06.2009

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija