Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategy of hotel product designing (CROSBI ID 473991)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berc Radicic, Branka Strategy of hotel product designing // Hotel 2000, Tourism and Hospitality Management : Trends and Challenges for the Future / Peric, Joze (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 365-369-x

Podaci o odgovornosti

Berc Radicic, Branka

engleski

Strategy of hotel product designing

A strategy is a presumption for designing competitive hotel product, there is no quality product and consequently there is no successful placement on the market without long term vision of the product. The strategy should be based on the specialities of hotel object, their structure and the purpose of its product.

designing; product; strategy; guest

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

365-369-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotel 2000, Tourism and Hospitality Management : Trends and Challenges for the Future

Peric, Joze

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

15th Biennial International Congress, Hotel 2000, Tourism and Hospitality Management : Trends and Challenges for the Future

predavanje

25.10.2000-28.10.2000

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija