Od gramatike do govorništva (CROSBI ID 553613)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Novak Milić, Jasna
hrvatski
Od gramatike do govorništva
U radu se govori o tome kako oblikovati nastavu hrvatskoga kao SJ i J2 tako da premašuje okvire nastave jezika i kulture te istovremeno s učenjem i usvajanjem morfologije, sintaktičkih konstrukcija, rječnika i pragmatike pruži učenicima i znanja iz drugih područja. Takva se nastava može provoditi s učenicima svih razina jezičnoga znanja, no posebno se dobri rezultati postižu s učenicima visoke jezične kompetencije. U slučaju hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika upravo se na naprednim razinama osjeća velik nedostatak odgovarajućih materijala, a odabirom se kvalitetnih tema i tekstova iz područja, na primjer jezikoslovlja, teorije književnosti, govorništva, informatike i sl. mogu oblikovati nastavne jedinice kojima se istovremeno poučava jezik, ali se stječu i druga raznorodna i korisna znanja i vještine.
hrvatski jezik; strani jezik; drugi jezik; poučavanje utemeljeno na sadržaju; intedisciplinarnost
nije evidentirano
engleski
From grammar to rhetoric
nije evidentirano
Croatian; foreign language; second language; content based instruction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
14-14.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
2. Stručno savjetovanje za lektore inojezičnoga hrvatskoga(SIH)
pozvano predavanje
03.07.2009-04.07.2009
Zagreb, Hrvatska