Realizacija programa turističke destinacije u sustavu IQM-a (CROSBI ID 39585)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cetinski, Vinka
hrvatski
Realizacija programa turističke destinacije u sustavu IQM-a
Politika integriranog menadžmenta kvalitete uključuje brigu svih subjekata uključenih u turističku djelatnost destinacije. Raspored uloga između svih uključenih partnera mora se urediti tako da se u sklopu razvojne strategije precizno definira uloga, odgovornost i prava svakog partnera u svakoj pojedinoj fazi IQM pristupa. Kreiranje programa temelji se na strategiji planiranja i ciljeva, a izbor ciljeva ovisi o faktorima koji određuju pozicioniranje i strategiju razvoja turističke destinacije. Provedba integralnoga menadžmenta kvalitete (IQM-a) započinje inicijativom lokalne uprave. Slijedi poticanje osnovne djelatnosti i pružanje podrške stručnjacima. Ukazuje se na okolnosti primjene indikatora ocjene zadovoljstva turista, zadovoljstva turističkih stručnjaka, te na procjene učinka turizma na ekonomiju, okoliš i kvalitetu života domicilnog stanovništva. Nakon detaljne analize, dobiveni rezultati ugrađuju se povratnom vezom u proces i kreiranje politike i strategije razvoja. Integrirani menadžment kvalitete bazira se na principu povratne veze i ponavljanja u cirkularnom procesu neprekidnog unapređivanja. Procjena kvalitete zato je neizostavan korak u pretvorbi ugrađivanog pristupa u permanentno razvojni sistem.
programi turističke destinacije, sustav IQM
nije evidentirano
engleski
Programme realization of a tourism destination within the IQM system
nije evidentirano
tourism destination programmes, IQM system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
151-154.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Blažević, Branko ; Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2009.
978-953-6198-71-9