IQM - Integrirani menadžment kvalitete turističke destinacije (CROSBI ID 39584)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cetinski, Vinka
hrvatski
IQM - Integrirani menadžment kvalitete turističke destinacije
Obzirom da su u Republici Hrvatskoj najviše zastupljene priobalne turističke destinacije, poseban se naglasak stavlja na specifičnosti integriranog menadžmenta kvalitete ovih destinacija, na način da se analiziraju i prezentiraju suvremeni trendovi ponude i potražnje, značajni za postizanje kvalitete u globalnim procesima. IQM pristup predložen za priobalne turističke destinacije predstavlja globalan, sustavan, fleksibilan i prilagodljiv razvojni okvir za prezentaciju studije slučaja priobalne turističke destinacije.
Integrirani menadžment kvalitete, turistička destinacija
nije evidentirano
engleski
IQM – Integrated quality management of a tourism destination
nije evidentirano
Integrated quality management, tourism destination
nije evidentirano
Podaci o prilogu
148-151.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Blažević, Branko ; Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2009.
978-953-6198-71-9