Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom u turizmu (CROSBI ID 39583)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Cetinski, Vinka Upravljanje kvalitetom u turizmu // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 145-148

Podaci o odgovornosti

Cetinski, Vinka

hrvatski

Upravljanje kvalitetom u turizmu

Istraživanja Europske komisije, koja su sustavno provođena početkom ovog stoljeća, rezultirala su ocjenom dostignutog stupnja kvalitete turističke ponude europskih turistički destinacija. Pored toga, ponuđeni su modeli i kriteriji temeljem kojeg je moguće pratiti i uspoređivati dostignutu razinu kvalitete različitih turističkih destinacija. Naime, polazi se od analize trendova upravljanja kvalitetom u EU, da bi se za potrebe Republike Hrvatske predložila primjena modela "integriranog menadžmenta kvalitete" (IQM). Obzirom da su u Republici Hrvatskoj najviše zastupljene priobalne turističke destinacije, poseban se naglasak stavlja na specifičnosti "integralnog menadžmenta kvalitete" ovih destinacija, na način da se analiziraju i prezentiraju suvremeni trendovi ponude i potražnje, značajni za postizanje kvalitete u globalnim procesima.

modeli kvalitete, turizam, integrirani menadžment kvalitete

nije evidentirano

engleski

Quality management in tourism

nije evidentirano

quality models, tourism, integrated quality management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

145-148.

objavljeno

Podaci o knjizi

Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Blažević, Branko ; Peršić, Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2009.

978-953-6198-71-9

Povezanost rada

Ekonomija