Upravljanje kvalitetom u turizmu (CROSBI ID 39583)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cetinski, Vinka
hrvatski
Upravljanje kvalitetom u turizmu
Istraživanja Europske komisije, koja su sustavno provođena početkom ovog stoljeća, rezultirala su ocjenom dostignutog stupnja kvalitete turističke ponude europskih turistički destinacija. Pored toga, ponuđeni su modeli i kriteriji temeljem kojeg je moguće pratiti i uspoređivati dostignutu razinu kvalitete različitih turističkih destinacija. Naime, polazi se od analize trendova upravljanja kvalitetom u EU, da bi se za potrebe Republike Hrvatske predložila primjena modela "integriranog menadžmenta kvalitete" (IQM). Obzirom da su u Republici Hrvatskoj najviše zastupljene priobalne turističke destinacije, poseban se naglasak stavlja na specifičnosti "integralnog menadžmenta kvalitete" ovih destinacija, na način da se analiziraju i prezentiraju suvremeni trendovi ponude i potražnje, značajni za postizanje kvalitete u globalnim procesima.
modeli kvalitete, turizam, integrirani menadžment kvalitete
nije evidentirano
engleski
Quality management in tourism
nije evidentirano
quality models, tourism, integrated quality management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
145-148.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Blažević, Branko ; Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2009.
978-953-6198-71-9