Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogući pristupi razvoju i upravljanju turističkom destinacijom (CROSBI ID 39582)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Cetinski, Vinka Mogući pristupi razvoju i upravljanju turističkom destinacijom // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 137-142

Podaci o odgovornosti

Cetinski, Vinka

hrvatski

Mogući pristupi razvoju i upravljanju turističkom destinacijom

Da bi turistička destinacija mogla uspješno funkcionirati kao poslovni sustav, potrebno je ustrojiti kvalitetan poslovni model turizma, izborom najboljeg scenarija poslovnog modela, primjerenog zahtjevima određene turističke destinacije. Povezuju se kriteriji izbora mogućih scenarija razvoja poslovnog modela u turističkoj destinaciji. Na izabranom modelu se scenarij ; status quo ; kao i scenarij maksimalne izgradnje i rasta smještajnih kapaciteta, ocjenjuje neprimjerenim za dostignuti stupanj razvoja turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj, za razliku od scenarija restrukturiranja i repozicioniranja, odnosno održivosti i konkurentnosti, koje treba ozbiljno uzeti u razmatranje, ovisno o posebnoj situaciji u pojedinoj turističkoj destinaciji. U cilju unapređenja plasmana turističkog proizvoda, predlaže se potreba osnivanja destinacijskih menadžment kompanija (DMK). Iste bi mogle uspješno nastaviti djelovanje na temeljima ranije dominantnih putničkih agencija, a usmjeriti se zahtjevima sve više individualiziranih zahtjeva turističke potražnje, kojoj sada razjedinjena turistička ponude nije u mogućnosti odgovoriti. Menadžeri u ovim kompanijama su specijalisti, dobri poznavatelji tržišnih trendova ali i realnih mogućnosti pojedine turističke destinacije, čiji je temeljni zadatak oblikovanje i razvoj konkurentnog turističkog proizvoda. U tu svrhu se na razini turističke destinacije oblikuje jedinstvena baza podataka, neophodna za realizaciju sve složenijih zadataka, koji se nameću destinacijskom menadžmentu.

scenariji razvoja, turistička destinacija, destinacijska menadžment kompanija (DMK)

nije evidentirano

engleski

Possible approaches to the development and the managing of a tourism destination

nije evidentirano

development scenarios, tourism destination, destination management company (DMC)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-142.

objavljeno

Podaci o knjizi

Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Blažević, Branko ; Peršić, Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2009.

978-953-6198-71-9

Povezanost rada

Ekonomija