Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije (CROSBI ID 553557)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Galičić, Vlado ; Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije // Društvo i tehnologija 2009.. Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009

Podaci o odgovornosti

Galičić, Vlado ; Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta

hrvatski

Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije

Globalno promatrajući, hotelski gosti mogu se klasificirati prema razlogu dolaska (poslovno putovanje ili odmor), broju (individualno ili grupno) i mjestu odakle dolaze (domaći ili inozemni gosti). Da bi pružili što kvalitetniju uslugu, hotelsko osoblje mora razumjeti želje i potrebe gostiju. Jedan od načina je da se otkrije na koji način gosti odabiru hotel. Općenito je poznato da ako je gost već boravio u određenom gradu, postoji velika mogućnost da će odabrati isti hotel za boravak, naravno ako je bio zadovoljan pruženim uslugama. Ako gost nikada prije nije bio u gradu, veća je vjerojatnost da će izabrati neki poznati hotel ili hotel kojeg je lako naći. Faktor koji može utjecati na izbor hotela, osim oglašavanja, osobnih preporuka, lokacije hotela i cijene, je i predrasuda temeljena na imenu hotela. Polazeći od pretpostavke da ime hotela može predstavljati značajno marketinško sredstvo, prvenstveno u komuniciranju s tržištem, u ovom radu je izvršena analiza imena svih kategoriziranih hotela i aparthotela u Republici Hrvatskoj. Obrađena imena hotela razvrstana su prema različitim kriterijima, za koje se smatra da se određenom primjenom dodatnih marketinških akcija mogu iskoristiti za bolje pozicioniranje na emitivnom turističkom tržištu. Osim toga, ime hotela se kroz boravak gosta također može iskoristiti za bolje i uspješnije poslovanje, ukoliko se to ime eksploatira na pravilan marketinški način. Pod time se podrazumijeva « stvaranje priče» o imenu hotela, koristeći ga u gastronomskom, kulturnom, zabavnom i svakom drugom području promocije hotelskog i turističkog proizvoda.

hoteli; marketing; komercijalna eksploatacija

nije evidentirano

engleski

Analysis of hotel names in Croatia as a tool of marketing strategy

nije evidentirano

hotels; marketing; commercial exploitation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija 2009.

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

Podaci o skupu

Drštvo i tehnologija 2009.

predavanje

28.06.2009-30.06.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti