Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije (CROSBI ID 553557)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Galičić, Vlado ; Plenković, Mario ; Kučiš, Vlasta
hrvatski
Analiza imena hrvatskih hotela u funkciji marketinške strategije
Globalno promatrajući, hotelski gosti mogu se klasificirati prema razlogu dolaska (poslovno putovanje ili odmor), broju (individualno ili grupno) i mjestu odakle dolaze (domaći ili inozemni gosti). Da bi pružili što kvalitetniju uslugu, hotelsko osoblje mora razumjeti želje i potrebe gostiju. Jedan od načina je da se otkrije na koji način gosti odabiru hotel. Općenito je poznato da ako je gost već boravio u određenom gradu, postoji velika mogućnost da će odabrati isti hotel za boravak, naravno ako je bio zadovoljan pruženim uslugama. Ako gost nikada prije nije bio u gradu, veća je vjerojatnost da će izabrati neki poznati hotel ili hotel kojeg je lako naći. Faktor koji može utjecati na izbor hotela, osim oglašavanja, osobnih preporuka, lokacije hotela i cijene, je i predrasuda temeljena na imenu hotela. Polazeći od pretpostavke da ime hotela može predstavljati značajno marketinško sredstvo, prvenstveno u komuniciranju s tržištem, u ovom radu je izvršena analiza imena svih kategoriziranih hotela i aparthotela u Republici Hrvatskoj. Obrađena imena hotela razvrstana su prema različitim kriterijima, za koje se smatra da se određenom primjenom dodatnih marketinških akcija mogu iskoristiti za bolje pozicioniranje na emitivnom turističkom tržištu. Osim toga, ime hotela se kroz boravak gosta također može iskoristiti za bolje i uspješnije poslovanje, ukoliko se to ime eksploatira na pravilan marketinški način. Pod time se podrazumijeva « stvaranje priče» o imenu hotela, koristeći ga u gastronomskom, kulturnom, zabavnom i svakom drugom području promocije hotelskog i turističkog proizvoda.
hoteli; marketing; komercijalna eksploatacija
nije evidentirano
engleski
Analysis of hotel names in Croatia as a tool of marketing strategy
nije evidentirano
hotels; marketing; commercial exploitation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i tehnologija 2009.
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
Podaci o skupu
Drštvo i tehnologija 2009.
predavanje
28.06.2009-30.06.2009
Zadar, Hrvatska