Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 420635

Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja


Milat, Josip
Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo., 2007. str. 173-187 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 420635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja
(Pedagogikal epistemology: Doubts, Questions, Possible Answers)

Autori
Milat, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo., 2007, 173-187

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb,, 19-21. 09. 2007

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pedagogija; epistemološke karakteristike; osnovni pojmovi; teorija osposobljavanja; izobrazba
(Pedagogy; epistemological caracteristcs; basic terms; human resources; development theory. education)

Sažetak
Polazi od tvrdnje da su epistemološke karakteristike temeljne odrednice znanosti. Na osnovi kritičke analize ukazuje se na upitnost njenog znanstvenog digniteta pedagogije. Tvrdnja se obrazlaže odgovorima na nekoliko pitanja: Je li razina razvijenosti suvremenog društva nametnula potrebu redefiniranja semantičkog određenja osnovnih pojmova i pedagogije? Može li se pedagogija koja desetljećima nije promijenila svoj osnovni teorijski koncept smatrati suvremenom? Što je osnovna funkcija pedagogije? Je li pedagogija znanost o odgoju, o odgoju i obrazovanju ili o osposobljavanju ljudi. Jesu li cilj i zadaci pedagogijske znanosti jednoznačno određeni? Predlažu se nova suvremena jednoznačna semantička određenja temeljnih pojmova i utvrđuje osnovna funkcija pedagogije i kao znanstvene i kao praktične discipline kao teorije osposobljavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Josip Milat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milat, Josip
Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo., 2007. str. 173-187 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Milat, J. (2007) Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić Neven (ur.)Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Milat, Josip}, year = {2007}, pages = {173-187}, keywords = {pedagogija, epistemolo\v{s}ke karakteristike, osnovni pojmovi, teorija osposobljavanja, izobrazba}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, mogu\'{c}a rje\v{s}enja}, keyword = {pedagogija, epistemolo\v{s}ke karakteristike, osnovni pojmovi, teorija osposobljavanja, izobrazba}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo.}, publisherplace = {Zagreb,} }
@article{article, author = {Milat, Josip}, year = {2007}, pages = {173-187}, keywords = {Pedagogy, epistemological caracteristcs, basic terms, human resources, development theory. education}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Pedagogikal epistemology: Doubts, Questions, Possible Answers}, keyword = {Pedagogy, epistemological caracteristcs, basic terms, human resources, development theory. education}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo.}, publisherplace = {Zagreb,} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font