Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece (CROSBI ID 553275)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Plavec, Goran ; Marić, Josip ; Baić, Mario ; Aračić, Matija Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece // "Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Findak Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002. str. 74-77

Podaci o odgovornosti

Plavec, Goran ; Marić, Josip ; Baić, Mario ; Aračić, Matija

hrvatski

Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece

Cilj ovoga istraživanja je usporediti neka antropološka obilježja dječaka hrvača s normama dječaka iste dobi, a koji nisu podvrgnuti programiranom radu osim na nastavi TZK u osnovnoj školi. Utvrđeno je da u večini primjenjenih testova hrvači postižu bolje rezultate (iznad prosjeka i izvrsne). Veće razlike u antropološkim obilježjima hrvači su postigli u šestom i sedmom razredu (oko dvije godine trenažnog procesa), što se je pripisalo planiranom i programiranom radu u hrvačkim školama. Temeljem utvrđenoga, sa sigurnošću se može preporučiti veća frekvencija korištenja hrvačkih sadržaja u planovima i programima osnovnih škola.

klasični način

nije evidentirano

engleski

Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece

nije evidentirano

Greco- Roman wrestling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-77.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"

Findak Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

Podaci o skupu

11. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske

predavanje

22.06.2002-26.06.2002

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija