Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece (CROSBI ID 553275)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Plavec, Goran ; Marić, Josip ; Baić, Mario ; Aračić, Matija
hrvatski
Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece
Cilj ovoga istraživanja je usporediti neka antropološka obilježja dječaka hrvača s normama dječaka iste dobi, a koji nisu podvrgnuti programiranom radu osim na nastavi TZK u osnovnoj školi. Utvrđeno je da u večini primjenjenih testova hrvači postižu bolje rezultate (iznad prosjeka i izvrsne). Veće razlike u antropološkim obilježjima hrvači su postigli u šestom i sedmom razredu (oko dvije godine trenažnog procesa), što se je pripisalo planiranom i programiranom radu u hrvačkim školama. Temeljem utvrđenoga, sa sigurnošću se može preporučiti veća frekvencija korištenja hrvačkih sadržaja u planovima i programima osnovnih škola.
klasični način
nije evidentirano
engleski
Utjecaj programiranog rada u hrvačkoj školi na antropološki status djece
nije evidentirano
Greco- Roman wrestling
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-77.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
"Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
Findak Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
11. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
predavanje
22.06.2002-26.06.2002
Rovinj, Hrvatska