Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća (CROSBI ID 553171)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša Significance and role of intellectual capital in the production of competitive advantages of firms / Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća // Društvo i tehnologija 2008. / Mario Plenković (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008

Podaci o odgovornosti

Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša

hrvatski

Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća

U suvremenom poslovnom okruženju najvažniji ekonomski resurs za postizanje konkurentske prednosti više nije kapital, prirodni resursi ili rad, već intelektualni kapital, i samo ona poduzeća koja su sposobna proizvoditi, upravljati i kontinuirano povećavati vlastiti intelektualni kapital opstat će na svjetskom tržištu. Prema tome, poduzeća moraju postati “ inteligentne organizacije“ . Model za povećanje učinkovitosti proizvođenja konkurentskih prednosti temeljen na intelektualnom kapitalu prikazan u članku ukazuje na novi način stvaranja vrijednosti – a to je upravo upravljanjem intelektualnim kapitalom i kontinuiranim ulaganjem u njega. Model ukazuje i na činjenicu da je za današnje poduzeće manje bitno kolika mu je imovina, a mnogo bitnije kolika je sposobnost njegovih zaposlenika da stvaraju vrijednost iz znanja i informacija. Znanje je temeljna proizvodna snaga u ljudskom društvu i glavni uvjet uspješnosti, sine qua non moderne ekonomije.

intelektualni kapital; održiva konkurentska prednost; zakon padajućih prinosa; model; međudjelovanje

nije evidentirano

engleski

Significance and role of intellectual capital in the production of competitive advantages of firms

U suvremenom poslovnom okruženju najvažniji ekonomski resurs za postizanje konkurentske prednosti više nije kapital, prirodni resursi ili rad, već intelektualni kapital, i samo ona poduzeća koja su sposobna proizvoditi, upravljati i kontinuirano povećavati vlastiti intelektualni kapital opstat će na svjetskom tržištu. Prema tome, poduzeća moraju postati “ inteligentne organizacije“ . Model za povećanje učinkovitosti proizvođenja konkurentskih prednosti temeljen na intelektualnom kapitalu prikazan u članku ukazuje na novi način stvaranja vrijednosti – a to je upravo upravljanjem intelektualnim kapitalom i kontinuiranim ulaganjem u njega. Model ukazuje i na činjenicu da je za današnje poduzeće manje bitno kolika mu je imovina, a mnogo bitnije kolika je sposobnost njegovih zaposlenika da stvaraju vrijednost iz znanja i informacija. Znanje je temeljna proizvodna snaga u ljudskom društvu i glavni uvjet uspješnosti, sine qua non moderne ekonomije.

intellectual capital; sustainable competitive advantage; law od fiminishing returns; model; interference

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija 2008.

Mario Plenković

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom

978-953-6226-18-4

Podaci o skupu

XV. international scientific conference:Society and technology 2008 / XV. međunarodni znanstveni skup:Društvo i tehnologija 2008

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija