Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 419654

Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća


Sundać, Dragomir; Švast, Nataša
Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća // Društvo i tehnologija 2008. / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Croatian Communication Association and Nonacom, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća
(Significance and role of intellectual capital in the production of competitive advantages of firms)

Autori
Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2008. / Mario Plenković - Zagreb : Croatian Communication Association and Nonacom, 2008

ISBN
978-953-6226-18-4

Skup
XV. International Scientific Conference "SOCIETY AND TECHNOLOGY 2008" / XV. međunarodni znanstveni skup "DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA 2008."

Mjesto i datum
Zadar, Republika Hrvatska, 26.-28.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Intelektualni kapital; održiva konkurentska prednost; zakon padajućih prinosa; model; međudjelovanje
(Intellectual capital; sustainable competitive advantage; law od fiminishing returns; model; interference)

Sažetak
U suvremenom poslovnom okruženju najvažniji ekonomski resurs za postizanje konkurentske prednosti više nije kapital, prirodni resursi ili rad, već intelektualni kapital, i samo ona poduzeća koja su sposobna proizvoditi, upravljati i kontinuirano povećavati vlastiti intelektualni kapital opstat će na svjetskom tržištu. Prema tome, poduzeća moraju postati “ inteligentne organizacije“ . Model za povećanje učinkovitosti proizvođenja konkurentskih prednosti temeljen na intelektualnom kapitalu prikazan u članku ukazuje na novi način stvaranja vrijednosti – a to je upravo upravljanjem intelektualnim kapitalom i kontinuiranim ulaganjem u njega. Model ukazuje i na činjenicu da je za današnje poduzeće manje bitno kolika mu je imovina, a mnogo bitnije kolika je sposobnost njegovih zaposlenika da stvaraju vrijednost iz znanja i informacija. Znanje je temeljna proizvodna snaga u ljudskom društvu i glavni uvjet uspješnosti, sine qua non moderne ekonomije.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Dragomir Sundać, (42144)