Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fažana kao destinacija kulturnog turizma (CROSBI ID 764297)

Druge vrste radova | ostalo

Vitasović, Aljoša Fažana kao destinacija kulturnog turizma // Fažanski libar 3 / Urošević, Mirko (ur.). - Pula : Amforapress , 2008. 117-131 (ISBN: 978-953-6453-10-8).. 2008.

Podaci o odgovornosti

Vitasović, Aljoša

hrvatski

Fažana kao destinacija kulturnog turizma

Sagledamo li turizam kao heterogenu pojavu, koja je dinamična te se neprestno razvija zadovoljavajući potrebe sudionika turizma, globalni turistički trendovi nameću novo poimanje turizma i pojavu "novih" turista. Stoga, management turističkih destinacija mora prilagoditi činitelje turističke ponude novonastalim zahtjevima. Atraktivni elementi destinacije moraju biti nadopunjeni dodatnim aktivnostima, a izvrsnost turističke destinacije mjere isključivo ostvarenim doživljajem. Upravo takva diverzifikacija potreba i motiva zbog kojih osobe izabiru posjet nekoj turističkoj destinaciji, a motivirani su u potpunosti i/ili parcijalno kulturom, dovode do razvitka kulturnog turizma. Ovim radom se želi prikazati trenutno stanje turizma u Općini Fažana, ali ne s stajališta ekonomskih činitelja, već se prikazuje percepcija turista i domicilnog stanovništva Općine Fažana koja biva shvaćenom kao turistička destinacija. Pri čemu se zaključuje da posjet Općini Fažana biva motiviran i novim iskustvima i novim doživljajima. Turistička valorizacija podrazumjeva kvalitativnu i kvantitativnu ocjenu vrijednosti turističkih motiva, čiji rezultati dobiveni istraživanjem upućuju na razvoj kulturnog turizma u Fažani kao glavnog oblika turizma. Za uspješan plasman destinacije na turističkom tržištu potrebno je poznavati motive dolaska u destinaciju, ali i motive za posjet kulturnim atrakcijama, te raspolagati informacijama jesu li turisti zadovoljni ponuđenim kulturnim „ proizvodom“ i metodu oplemenjivanja iste. Potrebito je koristiti kulturu i kulturno naslijeđe u svrhu zadovoljenja turističkih potreba, na način da se spozna korelacija između kulturnih resursa, kao što su spomenici, manifestacije i sl., s jedne strane, i očekivanog doživljaja turiste, s druge strane. Kulturni „ proizvod“ treba formirati kao atrakcijski „ proizvod“ koji se nudi turistima koji traže da pobliže upoznavanje s prošlim i sadašnjim nasljeđem destinacije. Kulturni turizam i formiranje kulturnog turističkog proizvoda za turističku destinaciju poput Općine Fažana ima višestruke koristi, što je i potvrđeno i strateškim dokumentima Općine Fažana.

Fažana; kulturni turizam; kulturni proizvod; kulturni turist; Istra

nije evidentirano

engleski

Fažana as the destination of cultural tourism

nije evidentirano

Fažana; cultural tourism; cultural product; cultural tourists; Istria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Fažanski libar 3 / Urošević, Mirko (ur.). - Pula : Amforapress , 2008. 117-131 (ISBN: 978-953-6453-10-8).

2008.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija