Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 419217

Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici


Mrgan, Josip; Zečić, Miroslav; Kević, Gordana; Šiljeg, Klara; Sporiš, Goran
Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici // 18. Ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2009. str. 76-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 419217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici
(Diffrences between circular and parallel working groups estimated with pedmeter - pupils)

Autori
Mrgan, Josip ; Zečić, Miroslav ; Kević, Gordana ; Šiljeg, Klara ; Sporiš, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
18. Ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2009, 76-80

ISBN
978-953-95082-5-6

Skup
Metodički organizacijski oblici rada u područjima, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23-27.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kružni; paralelno odjeljenski oblik rada; učenici
(circular; parallel working groups; -pupils)

Sažetak
Osnovni cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li statistički značajne razlike između dva metodička organizacijska oblika rada, kroz parametre koje registrira pedometar.Podaci su prikupljeni na učenicima Prve osnovne škole u Petrinji, kronološke dobi od 7 do 8 godina (I. razred) tijekom školske godine 2008./2009. ožujku 2009. Učenici su bili uključeni kroz izvannastavne djelatnosti u program “ Univerzalne športske škole” , a artikulacija nastavnog sata je bila standardna tj. provodila se prema načelima kineziološke metodike.Paralelno odjelni oblik rada u kolonama pokazao se superiornijim. Takvim načinom vježbanja učenici su prosječno ostvarili 2 682, 70 koraka i prošli udaljenost od 1, 6 km, potrošili 40, 35 kcal i izgorjeli 2, 2 kcal masti. Diskriminacijska analiza pokazala je visoke značajne statističke razlike, a struktura diskriminacijske funkcije kod sve četiri varijable diskriminirala je dva metodička organizacijska oblika rada. Paralelno odjelni oblik rada u kolonama i izabrani programski sadržaji zbog utjecaja na funkcionalna obilježja proizvelo je veće razlike, jer učenici kontinuirano realiziraju programske zadaće, dok u kružnom obliku radu postoji pauza za odmor između zadataka.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
034-0342618-2222 - Razvoj algoritama za testiranje multivarijatnih strukturalnih hipoteza

Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Sporiš (autor)

Avatar Url Klara Šiljeg (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mrgan, Josip; Zečić, Miroslav; Kević, Gordana; Šiljeg, Klara; Sporiš, Goran
Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici // 18. Ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2009. str. 76-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mrgan, J., Zečić, M., Kević, G., Šiljeg, K. & Sporiš, G. (2009) Razlike između Kružnog i Paralelno-Odjelnog Oblika Rada Procijenjene Pedometrom - Učenici. U: Neljak, B. (ur.)18. Ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske.
@article{article, editor = {Neljak, B.}, year = {2009}, pages = {76-80}, keywords = {circular, parallel working groups, -pupils}, isbn = {978-953-95082-5-6}, title = {Diffrences between circular and parallel working groups estimated with pedmeter - pupils}, keyword = {circular, parallel working groups, -pupils}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font