Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije (CROSBI ID 354663)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Sekušak-Galešev, Snježana Samopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije / prof.dr.sc.Ljiljana Igrić (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2008

Podaci o odgovornosti

Sekušak-Galešev, Snježana

prof.dr.sc.Ljiljana Igrić

hrvatski

Samopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije

Osnovni ciljevi ovog rada su bili istražiti strukturu i neke determinante samopiomanja i stavova prema značajnim drugima djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije. U tu svrhu su ispitivane i razlike u samopoimanju i stavovima prema značajnim drugima između djece sposebnim potrebama i njihovih vršnjaka bez teškoća.Istraživanje je provedeno na dva uzorka ispitanika, ukupno njih 172. Primjenjena su dva mjerna instrumenta koji ispituju samopoimanje i stavove djece prema važnim drugima: Profil samopercepcije za djecu(Harte S.)i pet skala grafičkog semantičkog diferencijala. Obrada rezultat izvršena je metodama faktorske analize, robusne diskriminatorne analize i kvazikanoničke korelacijske analize, a izračunata su i mjerna svojstva mjernih instrumenata. Glavni rezultati istraživanja pokazali su da se djeca s posebnim potrebama razlikuju od vršnjaka bez teškoća u strukturi samopoimanja i stavova prema značajnim drugima, ali isto tako da determinanta samopoimanja, spol djece, nije jednoznačno definirana u oba uzorka.

djeca s posebnim potrebama ; samopiomanje ; stavovi značajnih drugi djece s posebnim potrebama ; edukacijska integracija

nije evidentirano

engleski

Self-conception of children with disabilities in conditions of educational inclusion

nije evidentirano

children with disabilities ; self-conception ; attitudes of important people for children with disabilties ; educational inclusion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

208

23.12.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti