Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korištenje informatičke tehnologije (IT) u radu s učenikom s posebnim obrazovnim potrebama u redovnoj osnovnoj školi (CROSBI ID 552960)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bjelčić, Nada ; Stančić, Zrinjka ; Gavrilović, Aleksandra Korištenje informatičke tehnologije (IT) u radu s učenikom s posebnim obrazovnim potrebama u redovnoj osnovnoj školi // MIPRO 2008 - 31st International Convention Proceedings: Computers in Education. 2008. str. 339-344

Podaci o odgovornosti

Bjelčić, Nada ; Stančić, Zrinjka ; Gavrilović, Aleksandra

hrvatski

Korištenje informatičke tehnologije (IT) u radu s učenikom s posebnim obrazovnim potrebama u redovnoj osnovnoj školi

Uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja prije svega je pravo i potreba, nikako privilegija učenika. Slijedom međunarodnih dokumenata i dokumenata koje je donijela Hrvatska o pravima djece s posebnim potrebama, sve snažnije se potiče njihovo uključivanje u redovnu školu, najbližu po mjestu stanovanja. Za ostvarenje prava na školovanje s tipičnim vršnjacima neizostavna je podrška u radu, kako djeci s posebnim potrebama i školi tako i obiteljima. Podrška se ogleda u otvorenosti i pristupačnosti škole, edukaciji učitelja za rad s učenicima, izradi individualiziranih programa, uvođenju educiranih asistenata, opremljenosti škole i razreda multisenzoričkim sredstvima i pomagalima, informatičkom tehnologijom (IT). Kada se u osnovnu školu uključuju djeca s izraženijom potrebom za podrškom u učenju i ona mogu biti uspješna ukoliko uzmemo u obzir njihove individualne potrebe i osiguramo primjerenu podršku. U radu je prikazan individualni program prilagođen učeniku s kombiniranim razvojnim teškoćama uključenim u prvi razred jedne zagrebačke osnovne škole. U nastavi učenik koristi vizualno potpomognute izvore za čitanje i učenje, prijenosno osobno računalo s prilagođenim mišem i tastaturom te odgovarajućim povećanim kursorom. Od programskog paketa u nastavi se koristi program „ Speaking dynamically“ s pomoću kojeg je osmišljena prilagodba za učenje i provjeravanje naučenog.

informatička tehnologija ; program Speaking dynamiclly ; učenik s teškoćama ; redovna škola

nije evidentirano

engleski

Evaluation of Computer Program with Pupil with Special Needs at Regular School

nije evidentirano

Computer Technology ; Programme Speaking dynamiclly ; pupil with disabilitie ; regular school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

339-344.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2008 - 31st International Convention Proceedings: Computers in Education

978-953233039-7

Podaci o skupu

MIPRO 2008 31st International Convention

poster

26.05.2008-30.05.2008

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost