Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs (CROSBI ID 552944)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Igrić, Ljiljana ; Kobetić, Darko ; Lisak, Natalija Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs // Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities / Stodden, R.A. (ur.). Lahti: Center on Disability Studies, 2009. str. 236-236

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana ; Kobetić, Darko ; Lisak, Natalija

engleski

Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs

Edukacijsko uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove skupine djece. Uključivanjem u škole zajedno s ostalim vršnjacima pridonosi njihovom normalnom psihosocijalnom razvoju te se sprječava institucionalizacija. Djeca ostaju u lokalnoj sredini te im se pružaju mogućnosti za ostvarivanje vlastitih potencijala odrastanjem u obitelji i druženjem s vršnjacima iz susjedstva. Svjetska iskustva ukazuju na važnost uspostavljanja sustavne stručne podrške edukacijskom uključivanju djece s posebnim obrazovnim potrebama. U radu je prikazan jedan prilagođeni oblik podrške temeljen na praksi engleskog školstva. Evaluacija programa podrške provedena je putem kvalitativne i kvantitativne analize podataka opservacije ponašanja učenika s ADHD poremećajem. Program podrške je obuhvaćao aktivnosti mobilnog stručnog tima i direktni rad asistenta u nastavi s učenikom. Rezultati ukazuju na pozitivne promjene u smislu povećanja učestalosti poželjnih te smanjenja učestalosti nepoželjnih oblika ponašanja. Detaljna kvalitativna analiza nalazi jasnu poveznicu između provođenja modela edukacijskog uključivanja putem mobilnog stručnog tima i asistenta u nastavi i pozitivnih promjena u ponašanju učenika

model for eduactional integration; mobile professional team; teaching assistant; ADHD; children with special eduactional needs

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

236-236.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities

Stodden, R.A.

Lahti: Center on Disability Studies

Podaci o skupu

Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities, Hawaii

poster

30.04.2009-03.05.2009

Havaji, Sjedinjene Američke Države

Povezanost rada

Pedagogija