Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj (CROSBI ID 354617)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Lovrenčić, Lana
Katavić, Mariza
hrvatski
Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj
Rad se sastoji od pet poglavlja od kojih svako čini zaseban dio u analizi primjene marketinške strategije u poslovanju hrvatskih građevinskih poduzeća. U prvom poglavlju dan je uvod u magistarski rad i definirani su ciljevi i hipoteze istraživanja te razjašnjena metodologija rada. Drugo poglavlje obuhvaća teorijski dio o marketingu - uvod u marketinšku strategiju i korake u razvoju marketinške strategije nekog poduzeća, a to su: misija, analiza okruženja, segmentacija i marketing miks. U trećem poglavlju prikazana je analiza građevinske industrije u Hrvastkoj, važni segmenti građevinarstva (stanogradnja, cestogradnja i izvoz) kao i analiza hrvatskih građevinskih poduzeća te specifičnosti građevinske djelatnosti. U četvrtom poglavlju prezentirani su i interpretirani rezultati provedenog istraživanja među hrvatskim građevinskim tvrtkama kojem je bio cilj utvrditi poznavanje i prisutnost marketinga i marketinške strategije u građevinskoj industriji. Završno peto poglavlje donosi zaključna razmatranja provedenih analiza u prethodnim poglavljima i predstavlja rezultate vezane uz postojeće ciljeve i hipoteze rada.
marketinška strategija; građevinarstvo u Hrvatskoj
Nedostaje naslov rada na engleskom jeziku!
engleski
Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj
nije evidentirano
marketing strategy; construction in Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
112
09.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb