Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 418470

Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku


Tomažič, Tina; Jurišić, Jelena
Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku // Novi mediji-nove tehnologije-novi moral / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji, Sveučilište u Zagrebu, 2009. str. 151-165


Naslov
Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku
(Covert Advertising in Slovenian Print Media)

Autori
Tomažič, Tina ; Jurišić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Novi mediji-nove tehnologije-novi moral

Urednik/ci
Labaš, Danijel

Izdavač
Hrvatski studiji, Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
151-165

ISBN
978-953-6682-82-9

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje, tisak, etika, profit
(covert adertising, print press, ethics, profit)

Sažetak
Oglašavanje je postalo neophodan dio modernog informacijskog društva, koje omogućava tvrtkama prodaju, medijima dio sredstava, a potrošaćima kvalitetan izbor različitih proizvoda i usluga. Oglašivači imaju na raspolaganju puno mogućnosti, oruđa, tehnika i načina kojima pokušavaju privući pozornost potencijalnih potrošaća. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim, zakonski i etički nedopustivim načinima oglašavanja kojima žele privući pažnju i povećati prodaju. Jedan od tih načina je prikriveno oglašavanje koje definiramo, analiziramo i istražujemo u našem članku s analizim i međusobnom usporedbom triju najvažnijih slovenskih tiskanih dnevnika: Delo, Večer i Dnevnik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
226-0000000-3523 - Znanstvena komunikacija: uloga znanstvene zajednice i razvoj kurikuluma (Blanka Jergović, )

Ustanove
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Tomažič, Tina; Jurišić, Jelena
Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku // Novi mediji-nove tehnologije-novi moral / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji, Sveučilište u Zagrebu, 2009. str. 151-165
Tomažič, T. & Jurišić, J. (2009) Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku. U: Labaš, D. (ur.) Novi mediji-nove tehnologije-novi moral. Zagreb, Hrvatski studiji, Sveučilište u Zagrebu, str. 151-165.
@inbook{inbook, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2009}, pages = {151-165}, keywords = {covert adertising, print press, ethics, profit}, isbn = {978-953-6682-82-9}, title = {Covert Advertising in Slovenian Print Media}, keyword = {covert adertising, print press, ethics, profit}, publisher = {Hrvatski studiji, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }