Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nova publika novih medija (CROSBI ID 153873)

Prilog u časopisu | stručni rad

Mučalo, Marina ; Šop, Silvio Nova publika novih medija // Informatologia (Zagreb), 41 (2008), 1; 51-55

Podaci o odgovornosti

Mučalo, Marina ; Šop, Silvio

hrvatski

Nova publika novih medija

Digitalna tehnologija nosi goleme promjene. Stari su se mediji morali prilagoditi novih zahtjevima nove publike. Umjesto dosadašnjih pasivnih konzumenata javljaju se korisnici, aktivni kreatori novih medijskih formi, ali i sadržaja. Vrijeme velikih promjena rezultiralo je jednom potpuno novom i dosad nepoznatom formom kao što je građansko novinarstvo. Ujedno, upravo uslijed konvergencije koja se događa među medijima, nastaje i jedan potpuno novi pojam, a to su participirajući mediji. Gotovo ucijenjeni tehnološkim promjenama i sadržajima koji su iz njih proizišli, stari se mediji pokušavaju prilagoditi i obogatiti svoju ponudu. Internetske stranice s ponudom podcasta, blogova, chatova i foruma, mediji on-demand, posebne redakcije za građansko novinarstvo, otkupi amaterskih audio i video snimki, otkupi fotografija, kontinuirana interakcija i komunikacija svih sa svima, transparentnost itd., sve su to elementi koji dovode do konvergencije koja se više ne može zanijekati niti ignorirati.

publika ; FM radio ; mediji

nije evidentirano

engleski

New Media for the new Audience

nije evidentirano

audience ; FM radio ; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (1)

2008.

51-55

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost